נכה יהיה רשאי להטבות מסוימות בתחום התחבורה לאחר שהוא מחזיק בידיו תג נכה לרכב. על גבי תג הנכה לא רשום מספר הרכב, אך במשרד התחבורה קיים רישום וניתן גם לבדוק זאת. במקרה בו יש לנכה תו נכה אך הוא מחליף רכב, יהיה עליו לבצע פעולה רשמית של החלפת רכב תו נכה. פעולה זו תכלול פניה למשרד התחבורה על מנת לעדכן את מספר כלי הרכב החדש של הנכה, ושיוך הרכב לתג הנכה הקיים.

כיצד מבצעים החלפת רכב תו נכה?

החלפת רכב תו נכה זו פעולה לא מסובכת שצריך לבצע אותה מול משרד התחבורה. הפעולה יכולה להתבצע באופן מקוון או בהגעה פיסית. היא תמיד תכלול הצגת מסמכים רלוונטיים כמו תעודת זהות, פרטי כלי הרכב ובמקרים הנדרשים גם אפוטרופסות וכדומה. כל זאת כדי לשייך בין כלי הרכב שמשרת את הנכה לנכה עצמו. הפעולה הזו אינה מורכבת וכל אחד יכול לבצע אותה בכוחות עצמו. אך לא תמיד נכים מתמודדים עם התהליך הזה בכוחות עצמם. אם אתם מגלים שהחלפת רכב תו נכה מאתגר אתכם ואינכם יודעים כיצד להתמודד עם הפעולה הזו בקלות, נכון יהיה שתפנו אל חברה פרטית שמספקת שירותים שכאלו בתשלום.

שירות מיצוי זכויות לנכים

כל נכה צריך לבצע פעולות כאלו ואחרות כדי למצות את הזכויות שלו. מה שאומר שיהיה עליו לפנות, להגיש ולברר כדי לוודא שהוא מודע לזכויות שלו, וממצה אותם בהתאם למה שהוא זקוק בחיים האישיים שלו. לא תמיד קל לעשות את זה ולא כל נכה מסוגל לכך. ההמלצה היא לפנות אל חברה פרטית שמתמחה במתן מענה מותאם לנכים במיצוי זכויות. חברה שכזו מתנהלת על ידי מומחים שמכירים היטב את הזכויות של הנכים כמו גם את האפשרויות למצות אותם. בעזרת הצוות תוכלו לבצע החלפת רכב תו נכה במהירות ובקלות, והכי חשוב ללא טרחה יתרה ובלי מאמץ מצדכם. אך את הפעולה הרצויה, במקרה המדובר, החלפת רכב תו נכה, תתבצע במהירות וביעילות לרצונכם ממש. אז צרו קשר עם החברה הרלוונטית וצאו לדרך…

כתיבת תגובה