תו נכה הוא אישור רשמי שמאפשר לנכה להשתמש בכלי הרכב שלו עם הטבות מיוחדות. זאת כדי לשפר את איכות החיים שלו ולאפשר לו נגישות ונוחות בחיי היום יום שלו. כאשר ברכב מוצג תג נכה לרכה יורשה הרכב לחנות בחניות המיועדות לנכים בלבד, הוא יורשה לחנות במקרים מסוימים ללא תשלום בחניות שכן מוגדרות כחניות בתשלום ועוד. כמובן שכל נכה אשר מעוניין ליהנות מהטבות אלו צריך לדאוג להנפקת תג נכה לרכב מול משרד התחבורה. זאת במטרה לקבל אישור רשמי ומוכר בדבר היות הרכב שייך לאדם נכה, וכי הוא מורשה להשתמש ברכב בהתאם לכללים הרלוונטיים.

מחליפים רכב, מה לגבי תג נכה לרכב?

תהליך הנפקת התג בשלב הראשון הוא משמעותי ובסיסי, אך גם לאורך השנים יהיה צורך מפעם לפעם לבצע פעולות כאלו ואחרות לעניין התג. לדוגמה, יהיה צורך לבצע העברת תו נכה מרכב לרכב. באילו מקרים צריך לבצע את הפעולה הזו? כאשר נכה מחליף רכב. הוא מכר את רכבו וקנה לעצמו כלי רכב חדש. כעת עליו לבצע רישום של כלי רכב זה מול משרד התחבורה, כדי שהוא יוכל להשתמש בתג הנכה הקיים שלו גם לכלי רכב זה. כמו כן במקרים נוספים בהם בן משפחה נוסף של הנכה מעוניין לרשום את רכבו כרכב נכה בגין היותו מסייע ומסיע את הנכה.

כיצד מבצעים העברת תו נכה מרכב לרכב?

כעת נעבור לפסים מעשיים, כדי לבצע העברת תו נכה מרכב לרכב צריך לפנות אל משרד התחבורה. הפניה יכולה להיות פיסית או וירטואלית, הדבר נתון לבחירה האישית שלכם. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה למלא טפסים ולהגיש מסמכים נחוצים. אם הדבר מורכב עבורכם ואתם מעוניינים לקבל עזרה מקצועית, אם תהיו רגועים יותר כשאנשי מקצוע מומחים בתחום ינהלו עבורכם את הבקשה מול משרד התחבורה, אתם צריכים ליצור קשר עם חברה שמסייעת לנכים ולבני המשפחות שלהם במיצוי זכויות. בעזרת חברה כזו אתם יכולים לסיים עם ביצוע העברת תו נכה מרכב לרכב בקלות, בביטחון ובמהירות מקסימליים.

כתיבת תגובה