חייו של הנכה יכולים להיות טובים וקלים יותר, אם הוא ממצה את הזכויות ונהנה מכל ההטבות שמגיעות לו כחוק מכל הגופים הרלוונטיים. אחד התחומים שבהם יש לנכה זכויות הוא תחום התחבורה. כידוע הנכה מתמודד עם קושי בניידות, מסיבה זו חשוב כל כך לסייע לו בעניין זה ולהקל מעליו את נושא הנגישות. אמנם בתוך הרכב הוא יכול לנהוג כאחד האדם, הוא יכול לשבת ברכב וליהנות מנסיעה מהירה ובטוחה. אך מה קורה כאשר צריך לחנות?

חניה - אתגר ממשי במדינת ישראל

מתברר כי נושא החניה הוא אחד האתגרים שניצבים מול כל נהג של רכב פרטי בארץ. הוא מסיים נסיעה, מגיע ליעד ורוצה לקום ולצאת מהרכב. אך חניה אין בנמצא. לפעמים צריך להתרחק מרחב שניים ושלושה רחובות כדי למצוא חניה פנויה. ולרוב צריך לשלם לא מעט כדי להחנות את הרכב בחניה סמוכה למקום אליו נרצה להגיע. כדי לאפשר לנכה להחנות במקום נוח וקרוב יותר ליעדו ולהקל מעליו, יש הטבות מיוחדות שניתנות רק לרכב שמשויך אליו תג נכה לרכב.

מהו תג נכה לרכב?

תג נכה לרכב הוא כרטיס קשיח שמסמן כי הרכב משויך לנכה. אם כבר יש לכם תג נכה לרכב חשוב כי תדעו שכיום כל תג יכול להיות משויך לשני כלי רכב. כלומר, תוכלו להשתמש בתג נכה עבור שני רכבים שמשרתים את הנכה. כמובן שכדי שהתג נכה אכן שייך אליו שני רכבים צריך לבצע רישום במשרד התחבורה. מדובר על תהליך מסוים בו צריך להציג מסמכים של הנכה וכן רישום של כלי הרכב על שמו או על שם בני המשפחה שלו. הוספת רכב לתג נכה מאפשרת לכם להתנייד בקלות רבה עם שני כלי רכב על מנת להקל עליכם את ההתניידות ולאפשר לנכה להגיע לכל יעד במהירות ובאופן מידי.

הוספת רכב לתג נכה באמצעות חברה פרטית

חשוב לציין כי הוספת רכב לתג נכה עשויה להיות שלב מהיר וקצר מאוד, זאת אם תשכילו לבחור חברה מקצועית שמתמחה במתן מענה במיצוי זכויות לנכים.

כתיבת תגובה