לנכה יש זכויות משלו בעניינים שונים. גם לגבי תחבורה וחניה יש הטבות מיוחדות עבורו. למען האמת כל אדם מוגבל יכול לבדוק מהן הזכויות שהוא יכול לקבל כחוק. מעבר לכך כל אדם אשר נכה, מוגבל או אדם חולה תלוי בו יהיה זכאי להטבות כאלו ואחרות על מנת לאפשר לו לטפל כראוי באדם המוגבל, ולספק לו מענה לכל צורך שלו בחיי היום יום. כי השגרה של אדם נכה הינה מאתגרת, קשה, מסורבלת ומתישה. ואת זה לא צריך לספר לכם, אתם מרגישים זאת על בשרכם ממש.

תו נכה - הקלות לרכב נכה

תו נכה לרכב מאפשר לנכה להחנות את רכבו בחניות שאינן מורשות לכל אחד. רק בהצגת תו נכה על שמשת הרכב במקום בולט הוא יורשה להחנות בחניות נכה. חשוב לציין כי כאשר מדובר על ילד נכה או אדם מבוגר שזקוק לעזרה, תו הנכה יינתן לרכב של בן משפחה אשר הוא מסייע לנכה ומלווה אותו בחיי היום יום. ומה אם יותר ממלווה אחד מסייע לו? במקרים כאלו יהיה צורך בתו נכה הוספת רכב. מדובר על מצב בו תו הנכה שכבר קיים וכבר ניתן לנכה יהיה רלוונטי לשני כלי רכב. זה יכול להיות לרכב של האב ולרכבה של האם. אפשרי גם לבני משפחה אחרים. המטרה היא ששני כלי רכב יוכלו לשרת את הנכה בהתאם לצורך, ושני הרכבים הללו יוכלו להשתמש באותו תו נכה.

תו נכה הוספת רכב, כיצד עושים זאת?

כמו כל תהליך פרוצדורלי גם לעניין תו נכה הוספת רכב צריך לעבור תהליך. מדובר על פניה למשרד התחבורה שהיא זו שמנפיקה תווי נכה לכלי רכב. כאשר כבר יש בידכם תו נכה לרכב, והמטרה הינה לבצע הוספת רכב התהליך יהיה מעט שונה. כאן תצטרכו לפנות בבקשה ייעודית להוספת רכב לתו נכה קיים. 

לפעול באמצעות חברה מקצועית

זכרו כי לא תמיד חייבים להזיע לבד ולא חייבים לבצע כל פעולה מול משרד התחבורה באופן עצמי. כיום יש לא מעט דרכים לפתור את הצורך ולפעול באופן יעיל יותר. כיצד? זאת באמצעות חברה חיצונית ומקצועית שתבצע עבורכם את המשימה הזו ביעילות מיטבית.

כתיבת תגובה