יוצאים לדרך, מגיעים ליעד, אבל – אין חניה. מה עושים עכשיו? כולנו מכירים את הסיטואציה הזו בה אנו נאלצים להתמודד עם חיפוש חניה ועם בזבוז זמן סביב הדבר הזה. הארץ שלנו עמוסה ומספר כלי הרכב על הכביש רק הולך ועולה משנה לשנה. והנתונים הללו מורגשים בשטח והופכים את החניות לדבר נדיר וקשה לאיתור. כל אזרח מתמודד עם המצב הזה, אך מתברר כי כל התמודדות הופכת להיות קשה יותר לאנשים עם מוגבלויות. אכן, החיים של הנכה אינם קלים והוא מתמודד עם לא מעט אתגרים בחיי היום יום שלו.

תו נכה בכפר סבא - מהי התועלת שלו?

כדי לשפר את איכות החיים ולהפוך את היום יום לטובים ולקלים יותר צריך להכיר את הזכויות שמגיע לכל נכה לקבל, בהתאם לאחוזי הנכות שלו ולמצב הפיסי עמו הוא מתמודד. אחת הזכויות קשורה לנושא התחבורה והחניה. אך כדי ליהנות מההטבות הללו צריך הנכה להנפיק תו נכה בכפר סבא. מדובר על תו נכה שמונפק על ידי משרד התחבורה. התו לרכב מאשר כי בעל הרכב הינו אדם נכה או מוגבל אשר זכאי להטבות שונות. רק כאשר יהיה ברשותכם התג לרכב תוכלו ליהנות מהטבות אלו.

מה מאפשר תו נכה בכפר סבא?

תו נכה בכפר סבא הינו כרטיס קשיח אשר בעל הרכב יציג על השמשה הקדמית של הרכב. הודות לתג הנכה יורשה בעל הרכב להחנות את הרכב בחניה המיועדת לנכים בלבד. כמו כן הוא יוכל להיות פטור במקרים מסוימים מתשלום בגין חניה שעבור כל חונה כרוכה בתשלום. מדובר על חיסכון כספי משמעותי שעשוי להועיל מאוד לנכה ולבני המשפחה שלו.

כיצד מנפיקים תו נכה בכפר סבא?

כאמור, הנפקת תו נכה בכפר סבא תתבצע מול משרד התחבורה. זאת בתהליך מוגדר בו יציג הנכה או בן המשפחה שלו מסמכים נחוצים וכן ימלא טפסים נדרשים. אך שימו לב – גם בעניין הזה אתם יכולים לקבל עזרה מקצועית ולעבור את תהליך הנפקת תו נכה לרכב בעזרה יעילה ורשמית על ידי חברה שמתמחה במיצוי זכויות לנכים.

כתיבת תגובה