מתגוררים ברעננה? אם אתם מתמודדים עם נכות אתם צריכים לדעת אל מי לפנות כדי למצות את הזכויות שלכם, וליהנות מחיים טובים יותר בהתאם למה שמגיע לכם. זאת עליכם לדעת – יש לא מעט זכויות שאזרחים זכאים לקבל אותם, אך הם אינם מודעים לכך. וחוסר הידיעה בהחלט גורם לחוסר מיצוי, וחבל. אוכלוסיית הנכים היא אחת האוכלוסיות שזכאיות לזכויות רבות שמתפרסות על פני תחומים שונים. אחת הזכויות קשורה לרכב ולשימוש בו.

זכות נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית

האם ידעתם שרכב נכה שמסומן בכיסא גלגלים, מורשה לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית כאשר הנכה נוסע בו? האם ידעתם שרכב נכה יוכל במקרים מסוימים להחנות את רכבו ללא תשלום בחניות המסומנות בכחול לבן? אכן, הנכה יוכל לקצר את דרכו, למצוא בקלות יתרה חניות, ולהצליח להחנות את הרכב בנקודות סמוכות ונוחות יותר ליעדים אליהם צריכים להגיע. זכויות אלו נועדו להקל על הנכה ועל בני המשפחה שלו, ולסייע לו להגיע לכל יעד במהירות הנחוצה ולא עיכובים בגין חוסר בחניות. כמו כן הזכויות הללו חוסכות בהוצאה הכספית עבור נסיעות והוצאות רכב.

כיצד מנפיקים תג נכה ברעננה?

אמנם כאשר יש לכם תג נכה לרכב אתם זכאים לזכויות בענייני החניה. אך גם אם נקבעו אחוזי נכות מסוימים, גם אם מדובר על ילד נכה או על אדם חולה ומוגבל, צריך לדאוג להנפקת תג הנכה כדי ליהנות מהזכויות הללו. כידוע לכולנו הביורוקרטיה עשויה להיות מורכבת ומתישה, לא קל להתמודד עם המסמכים, עם האישורים ועם התנאים של נותני השירות השונים. בדיוק לכן תוכלו להקל מעל עצמכם עם ההתעסקות סביב כל העניין הזה, וליהנות משירות מותאם ויעיל אשר מעניק לכם את המענה המיטבי לנוכח הצורך שלכם. בעזרת חברה פרטית ומקצועית שמתמחה במתן מענה בתחום מיצוי זכויות לנכים תוכלו לקצר את הדרך. גם עד להנפקת תג נכה ברעננה וגם לאחר מכן בדרכים, זאת כאשר לרכב שלכם מוצמד תג נכה ואתם מורשים לחנות ללא עלות בכלל בחניות בתשלום, מורשים לחנות בחניות נכים ומגיעים קרוב יותר ליעדים.

כתיבת תגובה