מוגבלות הינה אתגר לא פשוט בחיי היום יום. נכות משפיעה על כל רובד מרבדי החיים ומציבה את האדם מול קשיים עצומים. מסיבה זו חשוב כל כך למצוא כל דרך שתקל מעליו ולהתאים לכל נכה באשר הוא את האביזרים המועילים ואת התנאים המיטיבים עימו בהתאם למצבו. במדינת ישראל יש לא מעט זכויות שנכים זכאים לקבל אותם. המטרה של הזכויות היא לשפר את איכות החיים ולאפשר לנכים לחיות באיכות חיים מקסימלית בהתאם למצבם הפיסי.

תו נכה מטעם משרד התחבורה

אחת ההטבות החשובות שעשויות להקל על החיים של הנכה היא תו נכה. מדובר על תג שניתן על גבי כרטיס קשיח והוא מקנה הטבות מסוימות לנכה בעניין כלי הרכב ובעיקר לגבי חניה. כאשר לבעל הרכב יש תו נכה בראשון לציון הוא מורשה להחנות את רכבו ללא תשלום גם בחניות שרשמית כן כרוכות בתשלום. המשמעות של ההטבה של התג היא שרכב הנכה יוכל לחנות תוך חיסכון כספי משמעותי. יתרה מכך חשוב לציין כי תו נכה בראשון לציון מקנה לבעל הרכב אפשרות להחנות את הרכב גם בחניה המיועדת לנכים, מה שמקל על איתור חניה קרובה ונגישה ככל שניתן למקום אליו מעוניינים להגיע.

כיצד מנפיקים תו נכה בראשון לציון?

תו נכה לרכב מונפק על ידי משרד התחבורה בהתאם לבקשה שמוגשת על ידי הנכה או בני המשפחה שלו. כדי להנפיק את התו צריך לבצע מספר שלבים חשובים אשר יכללו הגשת טפסים והגשת בקשה. למעשה ניתן לעבור את השלב הזה במהירות וביעילות מקסימלית כאשר עושים זאת באמצעות חברה חיצונית ומקצועית, אשר יכולה ללוות את הנכה במהלך מול משרד התחבורה על מנת לייעל את התהליך ולהנפיק, אתו נכה בראשון לציון ביעילות ובמהירות מקסימליים.  בעזרת חברה כזו תוכלו להיות בטוחים שנעשה כל מה שאפשר כדי להנפיק לכם את התו לרכב לו אתם זכאים, וכי כל התהליך נעשה ביד מקצועית ובאופן מושלם ככל שניתן. זכרו, מיצוי זכויות לנכה הוא עניין חשוב מאוד שעשוי להשפיע לטובה על החיים של הנכה ובני המשפחה שלו במישורים שונים.

כתיבת תגובה