מוגדרים כנכים? מחזיקים בידכם תג נכה לרכב? מסתבר שאתם נהנים מהתועלת של התג ומנצלים אותו בחניה נגישה יותר ובחיסכון כספי בענייני חניה. אך אם אתם עומדים להחליף רכב, אם אתם קונים רכב חדש או שאתם רוצים לשייך לתג הנכה רכב של בן משפחה אחר, אתם צריכים לדאוג לבצע עדכון מול משרד התחבורה. מדובר על תהליך פשוט שיכלול מספר שלבים של הגשת מסמכים ומילוי טפסים כדי לבצע החלפת רכב נכה.

התנהלות מול משרד התחבורה

היות וכל נושא תגי הרכב לנכים קשור למשרד התחבורה, יהיה עליכם לפנות אל משרד התחבורה במטרה לבצע החלפת רכב נכה. הפעולה הזו אינה מורכבות ותוכלו לבצע אותה מהבית באופן מקוון, בפניה פיסית ממש כמו שיהיה לכם נוח. כמובן שתידרשו להציג מסמכים כאלו ואחרים על מנת לבצע את ההחלפה בהתאם לדרישות של משרד התחבורה. הבקשה תכלול מסמכים כמו צילום תעודת זהות, מסמכים רלוונטיים בהתאם לאופי המקרה, פרטים של הרכב ועוד.

כיצד ניתן לבצע את הפעולה בקלות?

אמנם ציינו שלא מדובר בפעולה מורכבת ולא בתהליך קשה, אך יחד עם זאת לא תמיד קל לבצע פעולות ביורוקרטיות שכאלו בכוחות עצמנו. וזה אומר שלא פעם אנשים מחפשים גורם חיצוני מקצועי ויעיל שייקח לידיו את המשימה, ויבצע אותה באופן מהיר ויעיל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. במקרה המדובר – הנכה. גם לעניין החלפת רכב נכה ניתן לפנות אל חברה פרטית שמבצעת שירותים כאלו ואחרים עבור נכים עניין מיצוי הזכויות שלהם. בעזרת חברה כזו תוכלו גם אתם לייעל את התהליך ולהשיג את המטרה שלכם במהירות האפשרית וללא טרחה מצדכם.

החלפת רכב נכה, אל מי פונים?

חשוב כי תכירו חברה מקצועית שמתמחה במתן מענה בתחום מיצוי זכויות לנכים בכלל, ובנישה של החלפת רכב נכה בפרט. בעזרת חברה זו התהליך עשוי להיות יעיל ומהיר מאוד, כל מה שתצטרכו זה למסור לחברה את המסמכים שתתבקשו למסור. כל יתר הפעולות יתבצעו על ידי נציגי החברה מול משרד התחבורה. מהר מאוד תקבלו לידיכם עדכון בדבר החלפת רכב נכה.

כתיבת תגובה