לגדל ילד נכה הוא אתגר שמשפיע על כל תחומי החיים. צריך לטפל ולסייע, להסיע ולסייע. אכן, השגרה היומיומית הינה מאתגרת ולא פשוטה כלל ועיקר. מנגד יש לא מעט זכויות שנכה זכאי ליהנות מהם. אלו משפיעים על איכות החיים וגם על המצב הכלכלי. חשוב לדעת מהם הזכויות שמגיע לכם לקבל וגם למצות אותם בהתאם.

תג חניה לנכה - מי רשאי להחזיק בו?

אחת ההטבות שקשורה לנושאי תחבורה הינה תג נכה לרכב. מדובר על תג ייעודי שמאשר כי כלי הרכב שייך לנכה או מסיע נכה. אי לכך נהנה הרכב מהטבות חניה רבות. אלו מאפשרות להגיע קרוב יותר לכל יעד רצוי, להחנות ללא תשלום גם בחניות כחול לבן ועוד. תג נכה יכול להיות לנכה שהוא בעל הרכב והנהג שלו. אך לא רק. תג חניה לנכה ולקרוב המסיע בוגר או ילד נכה יכול להינתן לכל מי שמשרת נכים. כך שאם אחד מבני המשפחה מתמודד עם נכות, אך הוא ילד או נער שאינו מורשה לנהוג, הנהג שמסיע אותו יוכל להנפיק תג נכה לרכב על מנת ליהנות מההטבות כאשר הנכה נמצא בתוך הרכב.

מי רשאי החזיק תג נכה לרכב?

כאמור, כל נכה יקבל תג נכה בהתאם לנכות שלו כפי שהוא יוכיח זאת מול משרד התחבורה. אך לא רק הוא זכאי. כי במקרים רבים רכב שאינו שייך לנכה מסיע נכה. והיות שכך מגיע לו ליהנות מהזכויות שמגיע לנכה. ככלות הכול הנכה שיושב בתוך כלי הרכב הוא זה שזכאי להטבות כדי להקל מעליו את ההתניידות. לכן קרוב המסיע בוגר או ילד נכה יכול לרשום את כלי הרכב שלו כמשויך לתג הנכה לרכב. באופן זה הוא יוכל להסיע את הנכה ולנצל את ההטבות שמגיע לו לקבל מטבע הדברים.

כיצד מבצעים את הרישום של תג חניה לנכה ולקרוב מסיע?

אם הנכם מעוניינים לבצע רישום של תג חניה נכה ולקרוב המסיע בוגר או ילד נכה, תוכלו לפנות אל חברה פרטית ומקצועית שמספקת מענה יעיל ומהיר בתחום זה.

כתיבת תגובה