להיות מוגבל זה לא עניין פשוט. החיים של אדם נכה מאתגרים ומציבים לא מעט קשיים בכל סיטואציה ושלב בחיים. זה רלוונטי לנכה עצמו וגם לבני המשפחה שלו. אך יש כיום לא מעט פתרונות ומענים שנועדו להקל על חיי הנכה ועל בני המשפחה שלו. מה שצריך זה למצוא את הפתרונות הרלוונטיים ולרתום אותם לשירות הנכה. כמו כן חשוב למצות את מלוא הזכויות שמגיע לנכה, זאת לפי אחוזי הנכות שלו וסוג המגבלות שמאפיינות אותו. כך ניתן לשפר את איכות החיים שלו ולהפוך את היום יום שלו לנעים ואפשרי יותר.

מהו תג נכה לרכב, ומהי התועלת שלו?

אחת ההקלות אדם נכה יכול ליהנות מהם הוא תג נכה. מדובר על כרטיס קשיח שניתן על ידי משרד התחבורה. התג ניתן בהתאם למסמכים רפואיים ואישורים רלוונטיים המאשרים את היות האדם נכה ומוגבל. התג מאשר כי בעל הרכב או אחד המשתמשים ברכב הינו אדם נכה, והיות שכך הוא זכאי להקלות ולהטבות מסוימות. תג נכה יכול לשמש עבור שני רכבים. כלומר, התג משויך לשני כלי רכב כך ששני בני משפחה יוכלו לסייע ולהוביל את הנכה ליעדים שלו. 

התועלת של תג נכה משמעותית מאוד. התועלת הראשונה היא העובדה שרכב נכה יכול למצוא בקלות משמעותית חניה ביחס לכל כלי רכב אחר. מה שאומר שרכב נכה יוכל לחסוך זמן רב של חיפוש חניה, במיוחד באזורים עמוסים. כמו כן רכב נכה יוכל להחנות את רכבו בחניה הייעודית לנכים. הקלה נוספת היא דווקא במישור הכלכלי – רכב נכה מורשה לחנות בחניות שכרוכות בתשלום ללא עלות כלל. מדובר על חיסכון משמעותי שעשוי להגיע לסכום של קרוב למאתיים שקלים ליום!

להנפיק תג נכה בבת ים בקלות ובמהירות

מתמודדים עם נכות? מטפלים בילד נכה? הגיע הזמן להנפיק תג נכה ולמצות את הזכויות שמגיע לכם ליהנות מהם. מה שאתם צריכים זה לפנות אל חברה מקצועית שמעניקה שירותי הנפקה לתגי נכה. בעזרת חברה כזו תוכלו להנפיק תג נכה בבת ים בקלות ובמהירות וללא מאמץ כלל.

כתיבת תגובה