גרים בגבעתיים? נוסעים מפה לשם? יוצאים לקניות או למרפאה? אין ספק שאתגר הדרכים בישראל הוא לא פשוט. גם מבחינת העומס בכבישים וגם מבחינת המחסור הממשי בחניות באזורים מרכזיים ועמוסים. אך כאן יש לנו בשורה עבורכם, אם אתם מתמודדים עם נכות במשפחה, אם אתם מגדלים ילד נכה או בן משפחה חולה, אם אתם עצמכם בעלי נכות מסוימת – הכול יכול להיות טוב יותר. כיצד? תג נכה בגבעתיים יכול לשפר את איכות החיים שלכם ולהפוך את היום יום שלכם לנוח ולנעים יותר.

כיצד נקבל תג נכה לרכב?

תג נכה לרכב הינו כרטיס קשיח שניתן לנכים או לבני משפחה של נכה. התג מאשר את עובדת היות הרכב משרת אדם מוגבל, נכה או חולה, וכך יכול בעל הרכב להשתמש בזכויות שלו ולנצל אותן בדרכים. את תג הנכה ניתן לקבל באמצעות תהליך שכולל מילוי טפסים והגשת מסמכים. כמו כל תהליך גם הוא עלול להיות מסורבל וארוך, עלול להיות מתיש ומטריד. אך אם אתם זכאים לקבל תג נכה לרכב ואתם רוצים לקבלו בהקדם האפשרי, אתם לא חייבים להטריח את עצמכם סביב העניין הזה. כי יש כיום מענה מקצועי שניתן על ידי חברות מקצועיות. אלו תוכלנה להיות כאן למענכם בתהליך הנפקת תג נכה בגבעתיים. מה שאומר שאינכם צריכים לטרוח סביב העניין, אתם תוכלו לקבל את התג ללא מאמץ וללא עמל.

על התהליך ועל העלויות של הנפקת תג נכה

אם אתם שוקלים להנפיק תג נכה בגבעתיים, עליכם לדעת כי חברה מקצועית שמתמחה בתחום תוכל להוביל אתכם באופן מהיר ויעיל מאוד עד לקבלת התג. זאת לנוכח הידע המקצועי שצברה החברה, בעזרת ההבנה הרבה בתחום והיכרות עם הגורמים הרלוונטיים. תוך התאמה לנתונים האישיים שלכם ולאחוזי הנכות שאתם מתמודדים בחיים שלכם, תוכלו לעבור תהליך ממוקד וקצר עד לקבלת תג נכה בגבעתיים.

מה מקנה תג נכה בגבעתיים?

כאשר יהיה בידכם תג נכה בגבעתיים תוכלו ליהנות מתנאים שונים אשר יחסכו לכם זמן וגם כסף. כי אם תהיו פטורים מתשלומים עבור חניה, אם תוכלו לחנות בחניות נכים – תגיעו קרוב יותר והנסיעות תהיינה נוחות יותר.

כתיבת תגובה