חשוב לקדם את זכויות הנכה, לבדוק למה הוא זכאי ולמצות את מלוא הזכויות. זו הדרך היחידה לשפר את איכות החיים שלו ולסייע לו לצלוח את אתגרי החיים המוגבלים שלו. זה נכון לחלוטין גם ביחס לבני משפחה של נכה. אלו הורים לילד נכה, ילדים להורה נכה וכל בן משפחה שתלוי בו אדם נכה. מיצוי הזכויות הוא עניין משמעותי שצריך לתת עליו את הדעת ולזכור אותו היטב. זאת כדי להבטיח כי הנכה אכן נהנה ממלוא הזכויות וההטבות, והוא לא משלם סתם על מה שמגיע לו לקבל בחינם.

תג נכה להקלות בנושאי חניה

כולנו יודעים שנושא החניות הוא נושא מאתגר. לכל נוסע בארץ וכמובן שגם לנכים. הללו עוד יותר תלויים בכלי הרכב, עוד יותר חייבים לחנות בנקודה הקרובה והנוחה ביותר להגעה. הבשורה הטובה היא שניתן לשפר את איכות החיים של הנכה ולאפשר לו להקל מעל עצמו ומעל בני המשפחה שלו את ההתמודדויות השונות. תג נכה הוא אחד הדברים החשובים והמשמעותיים. תג נכה ניתן לנכה על ידי משרד התחבורה. התג הינו כרטיס קשיח שעליו מצוינת העובדה שמחזיק התג הינו אדם נכה ומוגבל שזכאי להטבות כאלו ואחרות, בהתאם למצבו ולמוגבלות האישית שלו.

עדיין אין לנו תג, כיצד מנפיקים אותו?

אם אתם מגדלים ילד נכה, אם אתם עצמכם מתמודדים עם נכות, אך עדיין אין ברשותכם תג נכה, חשוב כי תדעו – אתם צריכים לפנות אל משרד התחבורה כדי להנפיק לעצמכם את התג המדובר. מדובר בתהליך מסוים וביורוקרטי בו תידרשו להציג מסמכים ולהוכיח כי אתם אכן מתמודדים עם נכות באחוזים מסוימים בהתאם למסמכים שאתם מציגים. במטרה להקל על הנכים ועל בני המשפחות שלהם בהנפקות תגי נכה מציעות חברות המתמחות בענף שירות וליווי. מדובר על מענה מקצועי וממוקד אשר מאפשר לכל נכה למצות את הזכויות שלו באופן מקסימלי. זאת בלי שיהיה עליו להתאמץ וגם אם אין לו ידע בעניין.

מה יקנה לנו תג נכה?

לאחר שיהיה בידכם תג נכה תוכלו לחסוך סכומים משמעותיים שאתם משלמים עבור חניות, לחנות בחניות נגישות יותר ולהקל מעל עצמכם את הנסיעות ואת הנגישות.

כתיבת תגובה