במדינת ישראל יש לא מעט זכויות סוציאליות, אלו נועדו להגיש סיוע ועזרה למעוטי יכולת ולמוגבלים בתקופות שונות ומאתגרות בחיים. גם נכים זכאים לזכויות שונות שמקלות על חיי היום שלהם ושל בני המשפחות שלהם, ומאפשרות להם לחיות בטוב ככל שניתן במסגרת המוגבלות האישית. אחת ההטבות המשמעותיות לגבי נסיעות ודרכים הינה תג נכה לרכב. 

מהו תג נכה ומהי התועלת שלו?

כל נהג בישראל חש על בשרו את מצוקת החניות. זה נכון במיוחד לאזורים מרכזים ושוקקים, אך לא רק. כאשר נהג מעונין להחנות את רכבו ולצאת הוא עלול לגלות שהאתגר מורכב. הוא לא מוצא חניה קרובה מספיק, הוא מבזבז זמן מה על החיפושים וגם עלול לצעוד פרק זמן ארוך יחסית ממקום החניה ועד ליעד הרצוי לו. שלא לדבר על העלויות של החניה… הביקוש הרב וההיצע הדל בהחלט תורמים לעליית מחירים. כאן יכול נכה ליהנות מזכויות מיוחדות לגבי חניה.

תג נכה וחנייה

תג נכה מאפשר להחנות את הרכב בתנאים מיוחדים ובחניות שאינן מורשות לכל אחד. התנאים המיוחדים מקלים במיוחד על הנכה ועל בני המשפחה שלו. זאת בקיצור זמני החיפוש אחר חניה מתאימה, באיתור חניה קרובה ככל שניתן ליעד המבוקש. ומעבר לכך – תג נכה בהרצליה מאפשר להחנות את רכב הנכה ללא תשלום עבור החניה. מה שעשוי להיות משמעותי עבור רכב נכה שחונה בקביעות באזורים מסוימים בהם החניה כרוכה בתשלום. מתברר כי תג נכה לרכב בהרצליה יכול לשפר את איכות החיים שלכם ולאפשר לכם תנועה נוחה ונגישה יותר.

נכה, מה לגבי תג נכה בהרצליה?

כל אדם שמוגדר כנכה ומתמודד עם נכות זכאי ליהנות מתג נכה בהרצליה. כמו כן בני המשפחה שמלווים את הנכה ומטפלים בו יוכלו ליהנות מתנאים נאותים ונוחים יותר, אם הם יהיו מצוידים בתג נכה. כל מה שצריך לעשות זה לדאוג להנפקת תג הנכה לרכב בהרצליה. אז אם אתם מתמודדים עם נכות כזו או אחרת, אם יש לכם בן משפחה נכה – חשוב למצוא את הגורם המתאים שינפיק לכם תג נכה בהרצליה. מהיום קל למצוא חניה וחוסכים את העלויות.

כתיבת תגובה