הרצליה היא אחת הערים הגדולות והצפופות במדינה, נכון להיום מתגוררים בה כ – 100,000 תושבים ואנשים רבים באים לעבוד בה מדי יום, מה שגורם למצוקת חניה קשה, תו נכה לזכאים יכול מאוד להקל על המצב.

מצוקת החניה בהרצליה

הרצליה הינה עיר מרכזית מאוד וסואנת, כלי רכב רבים נכנסים לתוך העיר מדי יום ואין בה דיי חנייה גם לעובדים שמגיעים מחוץ לעיר וגם לתושבים. 

לפי נתונים סטטיסטיים יש בהרצליה כ – 450 כלי רכב פרטיים לכל 1,000 תושבים ובכללי כ – 45,000 כלי רכב פרטיים, מדובר בכמות כלי רכב מן הגדולות במדינה. 

תושבי הרצליה שזכאים לכך, יכולים להוציא תו חניה לנכה שיכול מאוד לעזור לנכה ומשפחתו בהתמודדות, בניידות ובחיי היום יום שלהם.

תו נכה בהרצליה

הנפקת תו נכה מקנה אפשרות לחנות בחניית נכים בכל מקום במדינה. אם אתם גרים בהרצליה וזכאים לתו נכה, אל תוותרו על כך, זה יכול לשפר באופן משמעותי את איכות חייכם. 

בשל מצוקת החנייה בעיר, נכים בעלי תו נכה יכולים לחנות בנוחות בחניות שמיועדות לנכים, לחנות ללא תשלום בחניות ציבוריות ובכחול-לבן. כמו בכל עיר בישראל יש בהרצליה חניות נכים רבות שמיועדות רק למי שברשותו תו נכה.

מי זכאי לתו נכה בהרצליה?

מי שזכאי לתו נכה הוא מי שמתקשה בהליכה או תנועה בשל מחלה, עיוור או לקויי ראייה, שרופא קבע בוועדה ייעודית שהוא סובל מנכות מעל שישים אחוז, שהוא מוגבל בניידות או מתנייד על כיסא גלגלים או שיש לו כל נכות אחרת ברגליים שמונעת ממנו להתנייד בכוחות עצמו.

לתושבי הרצליה הסובלים מנכות שמקנה להם זכות לתו נכה, מומלץ לנצל את זכותם ולממש את התו כדי להקל על איכות חייהם בעיר צפופה זו.

לסיכום,

אם אתם זכאים לתו נכה מתוקף מצבכם הבריאותי, תוכלו להיעזר בו נוכח מצוקת החניה בהרצליה, תו החניה מבטיח נגישות ואיכות חיים גבוהה יותר לכם ולמשפחותיכם, פנו אלינו באופקים מימוש זכויות ואנו נסייע לכם בהליך הבירוקרטי עד להשגת תו החניה לנכה המגיע לכם.

כתיבת תגובה