מחסור בחניות גורם לקשיים ניכרים עבור נכים ואזרחים בעלי קשיי ניידות. עם זאת, קבלת אישור להעמיד עמוד המציין חניית נכים בצמוד לדירת מגורים פותר את הבעיה לבעלי נכות גבוהה. אין לכם חניה בטאבו? חשוב שתכירו את האפשרות של עמוד ליד הבית לבעלי נכות גבוהה.

כמה אחוזי נכות מגדילים את הסיכוי לקבל אישור לעמוד חניה פרטית

אחוזי נכות גבוהים יכולים להעלות את הסיכויים לקבלת עמוד ליד הבית, לחניה אישית גם ללא רישום בטאבו. בתחומי שיפוט מסוימים, אנשים עם דרגת נכות העולה על 90 אחוז עשויים להיות זכאים להטבה זו (לצד הטבות נוספות כמו תו חניה לנכים). מכיוון שלאזרחים רבים, אפילו באזורים צפופים, אין חניה פרטית בטאבו, עמוד חנייה מהווה פתרון חשוב, נחוץ ולעיתים הכרחי.

כיצד עמוד ליד הבית לבעלי נכות משנה את איכות החיים

חניה ליד הבית מהווה גורם חשוב ביותר באיכות החיים, בפרט עבור אנשים עם מוגבלויות ובעלי קשיי ניידות. עמוד לחניה אישית מתאים למי שאין ברשותו חניה בטאבו. פתרון כזה מספק גישה נוחה לבית. זה חוסך את הצורך ללכת מרחק רב או לחפש חניה לאורך זמן. כל זה מפחית את הדאגה וכמובן גם את העומס הפיזי עבור אוכלוסיית הנכים הקשים. קרבה זו של חניה צמודה משפרת את עצמאותם של נכים מעל 90 אחוז. זה מאפשר שילוב טוב בחברה וניהול חיים תקינים יותר, למרות המגבלות.

מי יכול לסייע בקבלת אישור לעמוד ליד הבית

ניתן להיעזר בליווי המקצועי של חברה המתמחה בהשגת הזכויות רפואיות לנכים ולסובלים מקשיי ניידות. אלה חברות שמתמחות בנושא תו חניה לנכים ואישור לקבלת מקום חניה לנכים סמוך לבית, באזורים עירוניים וצפופים. 

השגת תגי נכים ועמודי חניה יכולים להועיל מאוד עבור נכים המבקשים להיות מסוגלים לנהל חיים תקינים, כמו כולם. לחברות אלו יש ידע נרחב על תהליך הבקשה ואנשי המקצוע שלהם מבינים את הדרישות הספציפיות לקבלת האישורים הדרושים. 

במידה ואתם או בן משפחה סובלים מנכות גבוהה או עומד לפני וועדה רפואית, דעו שיש מי שיוכל לסייע. הימנעו מבירוקרטיה מסובכת. להשיג את הזכויות שלכם, ללא מאמץ וללא לחץ נפשי, לכל בעלי הנכויות הגבוהות בישראל.

כתיבת תגובה