העיר רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בארץ, נכון להיום יש בה כ – 200,000 תושבים, מה שגורם לצפיפות גדולה ולמצוקת חנייה, תו נכה ברמת גן יכול להקל מאוד על אנשים נכים שחיים בעיר.

מצוקת החניה ברמת גן

רמת גן היא עיר מרכזית ומבוקשת, גם בשל סמיכותה לתל אביב ולכל מטרופולין המרכז וגם בשל מקומות התעשייה והתעסוקה הרבים שבה. 

מדי יום נכנסים לרמת גן מאות כלי רכב של אנשים העובדים ועוברים שם ומזה זמן רב שיש בעיר מצוקת חנייה משמעותית. 

לפי נתונים סטטיסטיים יש ברמת גן כ- 90,000 כלי רכב ששייכים לתושבי העיר וכשמוסיפים לכך את כל כלי הרכב שנכנסים לעיר מדי יום מתקבל משבר חנייה גדול.

תו נכה ברמת גן

הנפקת תו נכה מקנה אפשרות לחנות בחניית נכים בכל מקום במדינה. אם אתם גרים ברמת גן וזכאים לתו נכה, אל תוותרו על כך, זה יכול לשפר באופן משמעותי את איכות חייכם. 

בשל מצוקת החנייה בעיר רמת גן, נכים בעלי תו נכה יכולים לחנות בנוחות בחניות שמיועדות לנכים, לחנות ללא תשלום בחניות ציבוריות ובכחול-לבן. כמו בכל עיר בישראל יש ברמת גן חניות נכים רבות שמיועדות רק למי שברשותו תו נכה.

מי זכאי לתו נכה ברמת גן?

מי שזכאי לתו נכה הוא מי שמתקשה בהליכה או תנועה בשל מחלה, עיוור או לקויי ראייה, שרופא קבע בוועדה ייעודית שהוא סובל מנכות מעל שישים אחוז, שהוא מוגבל בניידות או מתנייד על כיסא גלגלים או שיש לו כל נכות אחרת ברגליים שמונעת ממנו להתנייד בכוחות עצמו.

לתושבי רמת גן הסובלים מנכות שמקנה להם זכות לתו נכה, מומלץ לנצל את זכותם ולממש את התו כדי להקל על איכות חייהם בעיר צפופה זו.

לסיכום,

אז אם אתם תושבי העיר רמת גן ומצבכם הרפואי מונע מכם להתנייד, תוכלו לבדוק את זכאותכם לתו נכה, מה שמאוד יקל עליכם ועל בני משפחותיכם. פנו אלינו באופקים מימוש זכויות ואנו נסייע לכם בהליך הבירוקרטי להשגת תו הנכה.

כתיבת תגובה