פתח תקווה היא עיר גדולה ומרכזית בארץ. בשנים האחרונות התפתחה בפתח תקווה בעיית חניה רצינית שיכולה לפגוע ברמת חייהם של אנשים רבים עם נכויות, תו החניה לנכה יכול לסייע מאוד.

מצוקת החניה בפתח תקווה

בעיר פתח תקווה מתגוררים כ- 300,000 תושבים ומדי יום נכנסים אליה מספר רב של רכבים שבעליהם עובדים במקום. 

לפי נתונים סטטיסטיים יש בעיר כ – 90,000 כלי רכב, דבר שגורם למצוקת חנייה בעייתית, גם למי שמגיע לעיר וגם למי שחי בה. 

אם אתם תושבי העיר פתח תקווה וסובלים מנכות שיכולה להקנות לכם זכאות לתו נכה, תוכלו להנפיק את התו ולחנות בנוחות בכל מקום ייעודי לחניית נכים, מה שיכול לשפר משמעותית את חייכם וחיי בני משפחתכם.

תו נכה בפתח תקווה

הנפקת תו נכה מקנה אפשרות לחנות בחניית נכים בכל מקום במדינה. אם אתם גרים בפתח תקווה וזכאים לתו נכה, אל תוותרו על כך, זה יכול לשפר באופן משמעותי את איכות חייכם. 

בשל מצוקת החנייה בעיר, נכים בעלי תו נכה יכולים לחנות בנוחות בחניות שמיועדות לנכים, לחנות ללא תשלום בחניות ציבוריות ובכחול-לבן. כמו בכל עיר בישראל יש בפתח תקווה חניות נכים רבות שמיועדות רק למי שברשותו תו נכה.

מי זכאי לתו נכה בפתח תקווה?

מי שזכאי לתו נכה הוא מי שמתקשה בהליכה או תנועה בשל מחלה, עיוור או לקויי ראייה, שרופא קבע בוועדה ייעודית שהוא סובל מנכות מעל שישים אחוז, שהוא מוגבל בניידות או מתנייד על כיסא גלגלים או שיש לו כל נכות אחרת ברגליים שמונעת ממנו להתנייד בכוחות עצמו.

לתושבי פתח תקווה הסובלים מנכות שמקנה להם זכות לתו נכה, מומלץ לנצל את זכותם ולממש את התו כדי להקל על איכות חייהם בעיר צפופה זו.

לסיכום,

אז אם אתם תושבי העיר פתח תקווה ומצבכם הרפואי מונע מכם להתנייד, תוכלו לבדוק את זכאותכם לתו נכה, מה שמאוד יקל עליכם ועל בני משפחותיכם. פנו אלינו באופקים מימוש זכויות ואנו נסייע לכם בהליך הבירוקרטי להשגת תו הנכה.

כתיבת תגובה