מצוקת החניה בישראל היא קשוחה ואנחנו לגמרי מבינים זאת, אי אפשר שלא להרגיש את המצוקה הקיימת שטורפת את הקלפים כל פעם מחדש. לא משנה באיזה שעה נחליט לצאת ולחפש חניה, כנראה שנתעצבן תוך כדי החיפוש שמשאיר אותנו ברחוב שעות ארוכות. לא משנה מה נשעה המצוקה תישאר. ירושלים, עיר הבירה שלנו, מכילה בתוכה לא מעט אנים ובהתאם לכך גם לא עט מצוקה בחניה, ככל שיש יותר אנשים בעלי רכבים, כך מצוקת החניה בעיר תגדל ותגדל.

אין ספור נהגים מתלוננים בזמן חיפוש החניה, המצוקה הזאת, במקום להתמתן, רק צוברת תאוצה. אז מה עושים? כנראה שכרגע אנחנו לגמרי לא יודעים את התשובה – אולי מסתתר לו איזה סוד בהתעבות, אך נכון לעכשיו אם אנשים לא ישרפו את המכוניות שלהם, המצוקה תישאר. לרכבים בעלי תג נכה נדמה שקצת יותר קל, אז האם יש העדפות לבעלי תגי נכה בכלל? אז כן, לרכבים בעלי תגי נכה יש יותר אופציות, לצערנו אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה להיות נכה, רובנו מעדיפים להיות בריאים. 

תגי נכה במצוקות חניה

יש לא מעט בעלי זכויות שכלל אינם ממשים אותם. תגי נכה יכולים למתן עבורכם את מצוקת החניה בעיר ירושלים, בכך שתבינו האם אתם יכולים לקבל תג נכה. ולא אנחנו לא אומרים לסכן את בריאותם בכוונה! כן יש לדעת שגם אם אתם בעלי תג נכה אין זה אומר שאתם עושים ככל העולה על ראשכם, גם לרכבים בעלי תגי נכה יש חוקים, אסור לסכן מעברים חופשיים של הולכי רגל, חייב להשאיר מרחב, וכמובן לא להפריע לתנועה על הכביש, אז לא הכול דבש.  

יש לא מעט מצבים בהם אתם יכולים לקבל תג נכה, אם עברתם ניתוח שהשפיע על הניידות שלכם, אם אתם נעים על כיסא גלגלים, אם נכי צה״ל, העלי מחלות כרוניות ועוד… את כל אלו אפשר לגלות דרך משרד הבריאות, וגם בכל אתר שיכול להגיד לכם מה הן הזכויות שלכם. בשביל זה מומלץ לפנות למומחים שבקיעים בתחום של תג נכה.

כתיבת תגובה