אדם נכה הוא לא בהכרח רק אדם שיושבת בכיסא גלגלים ואינו מסוגל לזוז כלל, גם אנשים שנעזרים בהליכון יכולים להיחשב בנכים. יש כל כך הרבה סוגים של נכות – בין אם אלו מחלות כרוניות שפוגעות בניידות, נכות מסוימת מעל אחוז מסוים ועוד… כשאנשים נעזרים בהליכון משמע שיש להם בעיות בהליכה, הם אינם יכולים לנוע מבלי עזרה ממשית, הרי הליכון בעצם עוזר להם ללכת בלעדיו הם לא יכולים לזוז. נכה שנעזר בהליכון אינו יכול לנוע ממקום למקום כפי שאנשים בריאים יכולים, הוא נוטה יותר לנפילה עקב חוסר שיווי משקל, לכאבים בגפיים התחתונות, הוא יכול לקבל סחרחורות מהליכה מרובה, ועוד… לכן גם לו מגיע תו נכה ועדיף לעשות זאת במהירות שכן, חבל לבזבז עוד יום בחיפוש אחר חניה רחוקה מאוד. 

כל אדם הנעזר בהליכון סובל מבעיות ברגליים אשר מונעות ממנו ללכת כראוי והוא נאלץ להתמודד עם עזרה חיצונית שתגרום לו לעבור את המסע המפרך. קשה מאוד לאנשים כאלו ללכת כל כך הרבה כשיש עם הליכון, בייחוד שישנם כאבים בלתי פוסקים ברגליים ואפילו בידיים, שיש סחרחורות והם צריכים לעצור כל רגע בשביל לנשום. הפתרון הוא להילחם על תו נכה, כי גם לנעזרים בהליכון מגיע חופשיות, ויכולת הגעה בטוחה. 

מגיעה לכם לזכות בחופש ובשקט נפשי

גם לנעזרים בהליכון מגיע שתהיה חניה קרובה ובטוחה, כדי שלא ילכו כל כך הרבה זמן ברגל. כך הם יוכלו להגיע ליעד בקלות ובלי כאבים מיותרים. אם אתם נעזרים בהליכון או מכירים אדם כזה שאינו בעל תו נכה יש מה הגיע הזמן לפעול. אל תפחדו מקצת בירוקרטיה כי הכל אפשרי. נכון שזהו תהליך לא קל וצריך להתמודד עם וועדות ומסמכים ושליחה של אישורים והצהרות למיניהם… אבל אתם לא לבד, יש אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם. אל תפספסו את ההזדמנות שלכם, מה שמגיע לכם מגיע. 

זה כבר לא בושה להודות במה שאתם זקוקים לו, אם עד עכשיו לא ידעתם, עכשיו אתם יודעים. גם לנעזרים בהליכון מגיע תו נכה.

כתיבת תגובה