נדמה כי אנשים שנעזרים במקל לא נחשבים לנכים – כי מה שעולה לראש כשחושבים על נכה זה אדם שאינו מסוגל לזוז כלל, שיושב על כיסא גלגלים ואינו נייד כלל, אומנם זה אינו נכון כלל. יש כל כך הרבה סוגים של נכות, ואחד מהם הוא נכה שנעזר במקל הליכה. כשאדם נעזר במקל הליכה משמע שיש לו בעיות בניידות, יש לו בעיות בהליכה. מה שאומר שהוא נאלץ לבקש ולקבל עזרה מדבר חיצוני. נכה שנעזר במקל אינו יכול לנוע ממקום למקום כפי שאנשים בריאים יכולים, הוא נוטה יותר לנפילות, לכאבים ברגליים, הוא יכול לקבל סחרחורות מהליכה מרובה, הוא יכול למעוד בקלות רבה ועוד… לכן גם לו מגיע תג נכה ועדיף לעשות זאת במהירות שכן, חבל לבזבז עוד יום בחיפוש אחר חניה רחוקה מאוד. 

אף אדם אינו מעוניין להתנייד עם מקל בשביל הכייף שלו, לרובם ישנם בעיות בריאותיות לא קלות כלל אשר מבקשים מאותם אנשים להיעזר במקל כדי לנוע. תדמיינו את הקושי בללכת כל כך הרבה כשיש מקל הליכה, כשיש כאבים בלתי פוסקים ברגליים, שיש סחרחורות ונאלצים אנשים אלו לעצור כל רגע בשביל לנשום. הפתרון הוא להילחם על תג נכה, כי גם לנעזרים במקל מגיע חופשיות, ויכולת הגעה. 

מגיע לכם להחנות קרוב ולזכות בשקט נפשי

גם לנעזרים במקל מגיע שתהיה להם חניה קרובה, כדי שלא ילכו כל כך הרבה זמן ברגל. כדי שיוכלו להגיע למקום חפצם בקלות ובלי סבל מיותר. אם אתם נעזרים במקל או מכירים אדם כזה שאינו בעל תג נכה יש מה לעשות. אל תפחדו מקצת בירוקרטיה, הכל אפשרי. נכון שזהו תהליך לא קל וצריך להתמודד עם הרבה וועדות ומסמכים ושליחה של אישורים והצהרות למיניהם… אבל אתם לא לבד, יש אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך. אל תפספסו את ההזדמנויות שלכם, מה שמגיע לכם מגיע. 

זה כבר לא בושה להודות במה שאתם זקוקים לו, אם עד עכשיו לא ידעתם, עכשיו אתם יודעים. גם לנעזרים במקל מגיע תג נכה.

כתיבת תגובה