נתניה כמו כמעט כל עיר בישראל סובלת ממצוקת חנייה. יש בה חניות כחול לבן שעולות כסף או שצריך בשבילן אישור תושבות בעיר ויש חניות בתשלום בחניונים מוסדרים ובמקומות אחרים. אנשים בריאים יכולים לחפש חנייה ולחנות קצת רחוק בלי לשלם אבל נכים ומוגבלים עלולים למצוא את עצמם לא פעם מבטלים סידורים רק מהחשש שלא תהיה להם חנייה קרובה ליעד.

אבל אין סיבה שזה יקרה. תו נכה לתושב נתניה מסדיר את זה ומאפשר לחנות בחניות ייעודיות לנכים. הוא מקל על החיים והוא חוסך מאמץ ולפעמים גם כאבים ומי שיכול להוציא אותו, אין באמת סיבה שלא יעשה את זה.

תו חנייה לנכה – לא רק בשבילכם

אתם יכולים להוציא תו נכה לתושבי נתניה לא רק בשבילכם אם אתם הנכים והנהגים. תו נכה הוא על הרכב מה שאומר שאם אתם מניידים מישהו נכה באופן קבוע מגיע לכם לקבל את התג. יש מקרים שונים ורבים בהם אפשר להוציא תו חנייה, ואלו לאו דווקא המקרים הרגילים כמו מחלות ריאה, נכות בשל גפה פגועה או כרותה וכדומה אלא יש גם רשימה של מקרים בהם צריך לבדוק את הזכאות לקבלת תו נכה לתושבי נתניה. דוגמאות: לאחר השתלת כבד או כליות, אפילפסיה, מחלה פסיכיאטרית, אוטיזם, חולי סוכרת עם נוירופתיה סנסורית ועוד שלל מחלות.

לחנות קרוב ולהגיע בנוחות

תו נכה לתושבי נתניה יאפשר לכם קודם כל לחנות בכחול לבן במידה והרשות המקומית מאפשרת את זה לנכים. בנוסף, הוא יאפשר לכם לחנות בחניונים ולקבל הנחה או לחנות במקומות ציבוריים בהם יש חניות ייעודיות לנכים.

תו נכה לתושבי נתניה יאפשר לכם גם לחנות בחניות נכים רגילות ובכל מקום חנייה אחר שמוסדר לנכים.

אל תוותרו עליו בין אם הוא בשבילכם או בשביל הילד, ההורה או כל אחד אחר. אתם יכולים להגיש את הבקשה בעצמכם או להיעזר בשירותיה של חברה חיצונית שתעשה את זה בשבילכם ותחסוך לכם אל מעט זמן כמו גם לא מעט אנרגיה. בסופו שלדבר זה מקל על החיים בצורה משמעותית.

כתיבת תגובה