חייו של הנכה הם חיים לא פשוטים. זה תלוי כמובן ברמת הנכות שלו אבל מה ש"מייחד" אותו הוא שהוא לא יכול לעשות כל דבר שאדם בריא יכול. יכול להיות שהוא לא יכול ללכת, שהוא לא רואה, שהוא מתקשה בעמידה ממושכת או שהוא לא יכול להתאמץ פיזית יותר מכמה דקות או שניות. יש סוגים שונים של נכות ועלינו האנשים הבריאים והחברה בכלל לדאוג שחייו של הנכה יהיו קלים יותר ונוחים יותר. אחת הדרכים לעשות את זה הוא לאפשר להם לשאת תו נכה, ואם אתם סובלים מנכות וגרים בהרצליה, אתם צריכים תו נכה לתושבי הרצליה שתוכלו להיעזר בו.

מי זכאי בכלל לתו נכה?

תו נכה לתושבי הרצליה יכול להוציא מי שעומד בקריטריונים לקבלת תו נכה. יש רשימת מחלות ובעיות שרלוונטיות לעניין תו נכה, אבל באופן כללי מי שעונה על אחד מהקריטריונים הבאים זכאי לקבלת תו נכה.

נכים שמתקשים ללכת לא יוכלו לחנות רחוק מהיעד אליו הם רוצים להגיע ולכן התנאים הם מי שזקוק לרכב בגלל שהוא לא יכול להתנייד ברגליו ממקום למקום, מי שמוגבל בהליכה וצריך כיסא גלגלים בשביל להיות נייד ומי שנכותו מגיעה ל-60% לפחות ואם הוא יתנייע בלי רכב בדרכים, בריאותו עלולה להיפגע. תו נכה לתושבי הרצליה מקבלים לאחר שמגישים את כל הטפסים וכאמור, אם עומדים באחד מהקריטריונים שהוזכרו כאן.

החיים יכולים להיות קלים יותר

תו נכה לתושבי הרצליה הוא זכות עבור מי שסובל מנכות. נכות גם ככה מקשה על החיים והתנהלות בתוכה היא לא פשוטה. מי שסובל מנכות לעיתים לא יוכל לנסוע באוטובוס כדי להגיע ממקום למקום וגם לא יוכל לחנות רחוק מהיעד שלו, כי הוא לא יכול ללכת על רגליו עד לשם.

תו נכה לתושבי הרצליה כמו לכל תושב בכל אזור אחר בארץ אמור להקל על החיים שלו. הוא אמור לסייע לו למצוא חנייה קרובה ולהתאמץ כמה שפחות, וכולנו צריכים להירתם למאמץ לסייע לחלש ולהפוך את החיים שלו לטובים יותר. תו נכה הוא אמצעי אחד מיני רבים לעשות את זה.

כתיבת תגובה