רמת השרון היא אחד הישובים הוותיקים בישראל, הוקמה בשנת 1923 והוכרזה כעיר בשנת 2002. כיום מתגוררים בעיר כ – 50,000 תושבים וכמו בערים צפופות אחרות במדינה, קיימת בה מצוקת חנייה.

מצוקת החנייה ברמת השרון

רמת השרון היא עיר צפופה ומרכזית ובה חולפים כלי רכב רבים בכל שעות היממה. לפי נתונים סטטיסטים יש ברמת השרון יותר מ21,000 כלי רכב של תושבי המקום וכשמוסיפים לכך כלי רכב שנכנסים בכל יום לעיר, של מי שאינם תושבים ובאים לעבוד שם או לכל צורך אחר, מתקבל עומס תנועה וחנייה רציני.

לתושבי רמת השרון יש אפשרות להוציא תו חנייה לתושב, אבל גם עם הטבות החנייה לתושבים עדיין מצוקת החנייה בעיר משמעותית.

תו נכה ברמת השרון

הנפקת תו נכה מקנה אפשרות לחנות בחניית נכים בכל מקום במדינה. אם אתם גרים ברמת השרון וזכאים לתו נכה, אל תוותרו על כך, זה יכול לשפר באופן משמעותי את איכות חייכם. 

בשל מצוקת החנייה בעיר, נכים בעלי תו נכה יכולים לחנות בנוחות בחניות שמיועדות לנכים, לחנות ללא תשלום בחניות ציבוריות ובכחול-לבן. כמו בכל עיר בישראל יש ברמת השרון חניות נכים רבות שמיועדות רק למי שברשותו תו נכה.

זכאות לתו נכה ברמת השרון

מי שזכאי לתו נכה הוא מי שמתקשה בהליכה או תנועה בשל מחלה, עיוור או לקויי ראייה, שרופא קבע בוועדה ייעודית שהוא סובל מנכות מעל שישים אחוז, שהוא מוגבל בניידות או מתנייד על כיסא גלגלים או שיש לנו כל נכות אחרת ברגליים שמונעת ממנו להתנייד בכוחות עצמו.

לתושבי רמת השרון הסובלים מנכות שמקנה להם זכות לתו נכה, מומלץ לנצל את זכותם ולממש את התו כדי להקל על איכות חייהם בעיר צפופה זו.

לסיכום,

הנפקת תו לנכה המתגורר ברמת השרון יכול להיות תהליך ארוך, פנו אלינו באופקים מימוש זכויות ואנו נוכל לעזור לכם לממש את זכותכם. תו הנכה ישפר את חייכם באופן משמעותי ויקל עליכם ועל משפחתכם את ההתמודדות עם הנכות נוכח מצוקת החנייה בעיר רמת השרון. 

כתיבת תגובה