תל אביב, עיר בלי הפסקה וגם עיר בלי חנייה. כל מי שגר בעיר או מבקר בעיר ומתנייד ברכב, יודע עד כמה זה יכול להיות מתסכל כשצריך להגיע למקום כלשהוא ואחרי שעוברים את הפקקים יש את חיפוש החנייה הבלתי נגמר. בסופו של דבר מתפשרים על חנייה מרוחקת או חנייה בחניון בתשלום, ומי שקצת מנסה להתחכם ימצא את עצמו משלם לעירייה קנס ואם הוא לא ישלם אותו, הוא ישלם בעתיד עם ריבית דריבית.

אבל מה עושים נכים? איך הם יכולים להתנייד בתל אביב עם מצוקת החנייה שיש בה? בדיוק בשביל זה יש תו נכה לתושבי תל אביב שאמור לפתור להם את הבעיה.

להיות נכה בתל אביב...

תו נכה לתושבי תל אביב הוא תו שמקל על החיים של הנכים והמוגבלים באופן דרמטי. תל אביב היא עיר עמוסה, עיר פקוקה עם לא מעט כלי רכב ואדם נכה שצריך להגיע לאנשהוא, בין אם זה סניף הדואר, הסופר או כל מקום אחר לא ימצא חנייה בקלות ואם הוא כבר ימצא אם היא תהיה רחוקה מהיעד הוא לא יוכל להגיע פיזית שאן שהוא רוצה. תו נכה לתושבי תל אביב מאפשר לו לחנות הרבה יותר קרוב ליעד שלו, בלי להתאמץ ובלי לשלם קנסות מיותרים. הנה כמה יתרונות שיש לתו כזה בעיקר בעיר תל אביב.

תו נכה – היתרונות

תו נכה לתושבי תל אביב כמו לכל נכה בכל מקום אחר בארץ מספק כמה יתרונות משמעותיים. קודם כל, יש את חניות הנכים שמפוזרות בעיר ועם תו נכה לתושבי תל אביב אפשר לחנות בהן ללא כל בעיה. בנוסף, עם תו נכה אפשר לחנות בכחול לבן, אבל חשוב לבדוק לפני כן האם התקנות העירוניות אכן מאפשרות את זה.

יש מקומות ציבוריים שנגישים לנכים וגם בהם אפשר לחנות עם תו נכה ויש חניונים בתשלום שבהם יש הנחה לנכים.

כל מה שצריך זה לעמוד בקריטריונים לקבלת תו נכה והחיים יכולים להפוך להרבה יותר קלים. משרד הרישוי הוא במקום לברר על הקריטריונים הללו ואפשר מהם מאוד לקבל את התו.

כתיבת תגובה