רמת השרון היא אחת הערים הפעילות במרכז. יש בה אין ספור מכוניות שעושות את דרכן ממקום למקום ומי שרוצה להגיע ליעד כלשהוא יצטרך גם למצוא בה חנייה. כשמדובר על בן אדם בריא זה לא ממש בעיה, מקסימום חונים קצת יותר רחוק מהיעד והולכים כמה דקות. אבל בשביל אדם עם מוגבלות, ה"כמה דקות" האלו יכולות להיות קריטיות. הן יכולות להיות לו קשות מאוד עד כדי כך שהוא יוותר על מה שהוא רצה לעשות.

ה"מה שהוא רצה לעשות" יכול להיות טיפול רפואי, יכול להיות סידור כזה או אחר או סתם לשבת לאכול במסעדה. תו נכה לתושבי רמת השרון יכול בהחלט לסייע לו לעשות את מה שהוא צריך לעשות.

איך תו נכה לתושבי רמת השרון יכול לסייע לו?

תו נכה לתושבי רמת השרון יכול בהחלט להיות ה"גיים צ'יינג'ר" בקבלת ההחלטה האם לצאת מהבית או לוותר על זה בגלל המוגבלות והבעיה עם החנייה קרוב ליעד. איך? בכך שהוא מאפשר לחנות בחניות נכים וחניות כאלו יש בכל מקום. אם הרשות המקומית מאפשרת, תו חנייה כזה יכול גם לאפשר לחנות בחניות כחול לבן וכאלו יש בדרך כלל לא מעט. הוא גם מאפשר לחנות בחניונים ציבוריים שיש בהם הנחה לנכים ויש לו עוד כמה יתרונות כמו הנחה בתשלום האגרה השנתי לרכב ועוד.

מי זכאי?

אם אתם רוצים לברר לגבי תו נכה לתושבי רמת השרון, אתם צריכים לפנות למשרד הרישוי. אבל הנה כמה מהמצבים בהם תו נכה לתושבי רמת השרון יינתן ככל הנראה. מקרה של עיוורון מזכה מיידית בתו נכה, מקרה של נפגעי פעולות איבה גם הוא מזכה בתו נכה. כל מיני מוגבלויות בגלל אירוע מוחי, בגלל פגיעה בגפה כזו או אחרת, מוגבלות בהליכה בגלל מחלת ריאות או מחלה קרדיאלית, נכי צה"ל ויש עוד שלל מצבים שבהם תו נכה יינתן.

כל מה שצריך לעשות הוא לפנות למשרד הרישוי ולברר. בדרך כלל אישור כזה יגיע מהר מאוד ויאפשר לנכה להתנייד בקלות רבה יותר ולחנות במקומות נוחים וקרובים ליעד שלו.

כתיבת תגובה