יש לא מעט נכים שצריכים להתנייד ממקום למקום. הם מחזיקים ברכב או שמישהו שקרוב אליהם מחזיק ברכב שמנייד אותם ממקום למקום, אבל אין להם את היכולת להגיע פיזית לאן שהם צריכים כמו כל אחד אחר ולכן הם צריכים לחנות כמה שיותר קרוב ליעד.

זו יכולה להיות נכות בגלל פגיעה בגפה כזו או אחרת וזו יכולה להיות נכות בגלל מוגבלות שנראית לעין או שלא. מה שבטוח הוא שעלינו כחברה לסייע להם, עלינו כחברה לעזור להם ביום יום ותו נכה לחנייה יכול בהחלט לסייע. אם אתם סובלים מנכות ואתם תושבי רעננה, אתם צריכים לדעת על תו נכה לתושבי רעננה ומה הוא נותן לכם.

ההטבות שמקנה תו נכה לתושבי רעננה

תו נכה לתושבי רעננה מקנה הטבות שונות כמו גם תו נכה לתושבים מאזורים אחרים בארץ. הוא מאפשר לחנות בכחול לבן ללא תשלום, במידה ויש זכאות כזו שהרשות המקומית נותנת וחשוב לוודא את זה. תו נכה לתושבי רעננה מאפשר לחנות בחניונים שונים בהנחה, בתנאי שיש את ההנחה בחנייה הספציפית. הוא גם מאפשר לחנות בחניות נכים, חניות שמוסדרות ונמצאות במקומות שונים בארץ. הוא מאפשר לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית והוא נותן פטור חלקי מתשלום אגרת הרישוי. אלו רק חלק מההטבות שמספק תו נכה לתושבי רעננה כמו בכל מקום אחר בארץ.

הליקויים שמאפשרים לקבל תו נכה

תו נכה לתושבי רעננה כמו לתושבי מקומות אחרים ניתן לקבלה לאחר שמגישים בקשה מסודרת למשרד הרישוי. יש רשימת ליקויים שמזכים בתו נכה ובהם ליקויים אורטופדיים ובהם ליקויים במערכת השלד התחתונה, הגבלות תנועה וכדומה. יש ליקויים נשימתיים כמו מחלות ריאה שמזכים בתו נכה, יש ליקויים נוירולוגיים כמו מחלת פרקינסון, ALS, אירוע מוחי שהשאיר מוגבלות כזו או אחרת וכדומה, ליקויים קרדיאליים שלא מאפשרים להתאמץ ועוד שלל ליקויים שצריך לברר עליהם.

מה שבטוח הוא שאין סיבה להיות עם ליקויים שונים ועם נכות שמגבילה ולא לקבל את האפשרות לחיות חיים נוחים וקלים יותר. כל מה שצריך זה להגיש את הבקשה ולקבל את התו בתוך זמן קצר.

כתיבת תגובה