רמת גן כמו תל אביב הסמוכה לה, היא עיר שבעיות החנייה מוכרות לכל מי שגר בה או מגיע אליה. צריך להסתובב לא מעט בשביל למצוא חנייה, לא פעם צריך לחנות רחוק מהיעד, ולאנשי בריאים זה לא נורא מה שאי אפשר להגיד על נכים ומוגבלים. אלו, עלולים לוותר לא פעם על ביקור בסופר או במקומות אחרים בגלל חשש שלא תהיה להם חנייה קרובה, ובדיוק בשביל אלו יש תו נכה לתושבי רמת גן. כל מה שצריך הוא לבקש אותו והחיים יכולים להיות נוחים יותר ופשוטים יותר. אם אתם נכים ואתם תושבי העיר, אין סיבה שלא תקלו על עצמכם לפחות בכל מה שנוגע לחנייה.

אז איך מקבלים תו נכה לתושבי רמת גן?

תו נכה לתושבי רמת גן צריך להוציא במשרד הרישוי. איך עושים את זה? קודם כל ממלאים טופס בקשה לתו נכה ומצרפים אליו כמובן תעודת זהות וספח. בנוסף, צריך להוסיף מכתב עם חתימה אישית של הנכה (במידה והוא זה שמבקש לעצמו) מכתב בו מצוינים מספרי הרכב שלהם רוצים להוציא תו חנייה. (אפשר עד שני רכבים) צריך לצלם את רשיונות הרכב וצריך כמובן גם צילום של סיכום רפואי רלוונטי.

רוצים לדעת יותר? מעוניינים להוציא תו נכה לתושבי רמת גן? אתם מוזמנים לפנות אל משרד הרישוי ולקבל את כל התשובות שאתם צריכים.

מי זכאי לתו נכה?

תו נכה לתושבי רמת גן הוא משהו שכל מי שיש לו מוגבלות יכול לבקש. יש כמובן פירוט של מצבים רפואיים שנחשבים למוגבלות אבל באופן כללי, ניתן לומר שמי שחייב רכב כדי להתנייד ואינו יכול להשתמש ברגליו לשם כך, אמור לקבל את התו הזה. בנוסף, מי שנכותו מגיעה ל-60% ותנועה בדרכים עלולה לדרדר את בריאותו גם צריך לקבל תו, ומי שזקוק לכיסא גלגלים בכדי להתנייד.

יש כפי שציינו פירוט הנוגע למצבים שמוגדרים נכות לעניין תו חנייה. אם אתם רוצים להוציא תו נכה לתושבי רמת גן אתם צריכים לברר מהם הקריטריונים, אבל מה שבטוח הוא שאין סיבה שתסבלו בעניין שאין צורך לסבול בו.

כתיבת תגובה