אנחנו מאמינים שכולכם מכירים את מצוקת החניה הבעייתית שיש בתל אביב, זה לא סוד, אפילו אנשים שלא גרים בתל אביב מודעים לבעיה ההולכת והגוברת הזאת. צריך להסתובב שעות על גבי שעות כדי למצוא חלקיק מקום פנוי, ובימים עם מזל אפשר למצוא ממש חניה מסודרת והגיונית שלא תדרוש תמרון מטורף כדי להחנות את הרכב.

נהגים רבים שמחנים את רכבם במקומות אסורים בלילות החלו לקבל אזהרות, עד כי הקושי כל כך בולט שזה בלתי אפשרי. מה עושים? זאת כבר שאלה שכנראה לא נדע לענות עליה לעולם. יחד עם זאת, כמה שיש מצוקת חניה נדמה כי לכלי רכב בעלי תג נכה יש יותר אופציות, האומנם? נדמה כי גם לרכבים כאלו ישנה מצוקה הולכת וגוברת למציאת חניה באזורים אלו. האם העירייה מעניקה מספיק חניות לנכים? האם יש מספיק חניות בכלל?

אף אחד מאיתנו אינו רוצה להיות נכה, רובנו מעדיפים להיות בריאים, להישאר בריאים ומקסימום לקלל תוך כדי חיפוש החניה בתל אביב. אבל מה שכן, יש כמה דברים שרצוי לדעת – יש לא מעט בעלי זכויות שכלל אינם ממשים אותם. תגי נכה יכולים למתן את מצוקת החניה בתל אביב ובכלל, בכך שתבינו האם אתם זכאים בכלל, ולא אנחנו לא אומרים לסכן את בריאותם בכוונה, חלילה וחס. כן יש לדעת שגם אם אתם בעלי תג נכה אין זה אומר שתאם עושים ככל העולה על ראשכם, גם לרכבים בעלי תגי נכה יש חוקים, אסור לסכן מעברים חופשיים של הולכי רגל, חייב להשאיר מרחב, וכמובן לא להפריע לתנועה על הכביש, אז לא הכול דבש.  

ישנם לא מעט מצבים בהם יכולים בני אדם לקבל תג נכה, המקרים הידועים זה כמובן פגיעה בניידות, אדם הנע על כיסא גלגלים, אך גם נכי צה״ל, מחלות כרוניות למיניהם ועוד… את כל אלו אפשר לגלות דרך משרד הבריאות, ולא רק, גם כמובן לעמוד מול ועדות רפואיות שיחליטו מה נכון. בשביל זה תתייעצו עם מומחים שידעו מה נכון לכם ומה יעזור.

כתיבת תגובה