הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים נובעת בעיקר בשל העובדה כי פעמים רבות בעל הנכות הוא הורה מבוגר או ילד, הזקוק לסיוע תמידי של יותר מאדם אחד. בעידן הנוכחי, שבו כל משפחה מחזיקה מספר רכבים, נהוג כי כל אחד יסייע לילד או להורה באמצעות הסעה ברכבו שלו. חשוב למלא בקפדנות את הבקשה עבור הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים, כדי שתאושר.

באילו מקרים אפשר לבצע הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים?

אפשר לבצע הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים בכל מקרה בו יש שני רכבים שאינם בבעלותו של הנכה ומשמשים על-מנת לסייע לו. הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים משמעותה אינה הנפקת תו נכה נוסף, אלא רישום כי התו כולל שני רכבים. שני הרכבים הללו זכאים לכל הזכויות של הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים, בתנאי שהנכה נמצא ברכב: חניה בחניות נכים, נסיעה בנתיב התחבורה הציבורית, פטור מאגרה, פטור מתשלום בחניונים וכדומה. בזמן שהנכה נמצא ברכב מסוים, הרכב השני אינו מחזיק בתו הנכה ולכן לא יכול להשתמש בזכויות אלו.

הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים מכל סוג

יש ארבעה סוגים של תגי נכה ולכל אחד מהם אפשר לבצע הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים:

  1. תו נכה רגיל
  2. תו נכה על כיסא גלגלים
  3. תו נכה של משרד הביטחון
  4. תו נכה של משרד הביטחון על כיסא גלגלים

פנו למקצוענים בתחום הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים

אם אתם זקוקים לסיוע וליווי מקצועי בכל הקשור לנושא של הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים, פנו כבר עכשיו ל"אופקים מימוש זכויות"– המומחים בהנפקת תווי נכה, הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים ועוד. מומחי החברה הם בעלי ידע וניסיון בהגשת בקשות מדויקות ומפורטות למשרד הרישוי, אודות הוספת רכב נוסף לתו נכה קיים, הנפקת תווי נכה חדשים, חידוש תווי נכה ועוד. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהבקשה שלכם תמולא כראוי וכי יש מי שמפקח מקרוב על התהליך עבורכם.

כתיבת תגובה