אין ספק שלמצוא חניה זה סיוט, בייחוד אם אתם הורים לילדים בעי מוגבלות כלשהי, גם לכם מגיע תג נכה!

בשנים האחרונות ישנה מודעות שעולה וגוברת לגבי תג נכה – וכן, גם אנשים בעלי מוגבלות שכלית זכאים לקבלת תג נכה, אפילו לשני הרכבים, כמובן שבמידה ושני הרכבים מיועדים לאותו אדם הנדרש עזרה בניידות ונחשב כבעל הנכות. אפילו אם אינכם בעלי נכות של שישים אחוז לפחות, מגיע לכם תג נכה במידה ויש לכם אישור מרופא מוסמך השייך למשרד הרישוי, וזאת כמובן לאחר בדיקה רפואית קפדנית. בתקווה שלא יערערו על בקשתכם, אבל גם אם כן, אל תדאגו, מגיע לכם תו נכה בייחוד אם אתם בעלי אוטיזם, תמיד אפשר לערער ולקחת אנשים מקצועיים שיעזרו לכם בתהליך. 

קצת מידע שיעזור לכם

כמו בכל תהליך, חייב למלא טפסים, כמו בכל תו נכה, גם פה תצטרכו למלא טופס ייעודי, ולאחר מכן תצטרכו לצרף טפסים רפואיים, ורלוונטיים למצבו של בעל האוטיזם. אתם תצטרכו להצהיר, לפרט למה אתם זקוקים לתו נכה, לפרט את הסיבות, הצרכים שלכם ועוד… כמובן שתצטרכו לצרף תעודת זהות של בעל הרכב. למה אנחנו נכנסים לעומק של זה… כדי שתדעו – ידע זה כוח. ותבינו ששום דבר לא נועד לכישלון בייחוד אם עושים זאת בצורה טובה ומלאה. 

חשוב לדעת שיש לא מעט בקשות לתו חניה שנדחות על ידי הוועדה, לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים ולא לעשות זאת לבד. כשיש לידכם אנשים שמכירים את התחום ויודעים מה לעשות בכל רגע נתון כך יהיה לכם יותר קל לקבל את תג הנכה שמגיע לכם. כי מגיע לכם. אל תחששו לעבור את התהליך, ואם אין לכם כוח להתעסק עם זה לבד, אתם לא צריכים. 

אנשים מקצועיים ידעו לבחון את הבקשה שלכם לעומק, ידעו להסביר לכם על כל צעד לעבר המטרה בליווי צמוד שיבטיח שתקבלו תג נכה.  כשיש לצידכם אנשים שמבינים בנושאים כלאו אתם לא תרגישו תלושים מהמציאות, לכן תתייעצו, כל דבר שמגיע לכם יהיה שלכם, אל תוותרו מראש. 

כתיבת תגובה