תג נכה לתושבי תל אביב הוא חיוני ביותר עבור מי שמתגורר בתל אביב וזקוק להטבות המיוחדות שמעניק תג נכה, במסגרת הזכאות הבסיסית לנגישות בכל מקום ובכל מצב. יש קריטריונים שונים הקובעים מי יכול לקבל תג נכה לתושבי תל אביב ובמאמר הבא נסביר את החשיבות של קבלת תג נכה לתושבי תל אביב ומי יכול לסייע לכם בהנפקה שלו.

מה מעניק תג נכה לתושבי תל אביב?

כל תג נכה, מעניק לבעליו מבחר הטבות הקשורות להתניידות בדרכים ונגישות. למשל:

  • בעלי תו נכה לתושבי תל אביב, יכולים להחנות את רכבם בחניות מיוחדות המיועדות לנכים. חניות נכים הן מרווחות יותר מחניות רגילות, שכן הן מיועדות בין השאר לרכבים גדולים עם כיסא גלגלים ורמפה. חניות לנכים ממוקמות לפתחים אסטרטגיים כמו דלתות של מרכזי קניות, מוסדות תרבות, מוסדות חינוך ומבנים ציבוריים נוספים, כדי שבעלי תג נכה לתושבי תל אביב יוכלו להתנייד אליהם בקלות ובמהירות מהאוטו.
  • בעלי תג נכה לתושבי תל אביב פטורים מתשלום בחניונים ציבוריים גם בתל אביב וגם מחוץ לה.
  • בעלי תג נכה מקבלים הנחה בתשלום אגרת רכב.
  • במקרים מסוימים, בעלי תג נכה לתושבי תל אביב זכאים לקבל חניה מסומנת פרטית ליד ביתם. בתל אביב יש מצוקת חניה משמעותית ולכן חניה פרטית היא מצרך מבוקש ושווה להשקיע ולבדוק באילו תנאים אפשר לקבל אותה.
  • כל רכב עם תג נכה לתושבי תל אביב רשאי לנסוע בנתיב התחבורה הציבורית, בתנאי שהנכה נוכח ברכב בזמן הנסיעה. בעיר פקוקה ועמוסה כמו תל אביב, יש לכך ערך עצום.

מה קורה למי שעושה את כל אלו בלי תג נכה לתושבי תל אביב?

מי שחונה בחניית נכים או נוסע בנתיב התחבורה הציבורית ואין לו תג נכה לתושבי תל אביב, עלול לגלות כי מופעלות עליו סנקציות חריפות, שכן מדובר בעבירה על החוק. לכן, אם אתם עומדים בתנאים לקבלת תג נכה לתושבי תל אביב, מומלץ להיעזר ב"אופקים מימוש זכויות"– המומחים במיצוי זכויות עבור כל מי שזכאי לקבל תג נכה לתושבי תל אביב.

כתיבת תגובה