מתגוררים בנתניה? מרבית נותני השירותים שאתם צריכים מציעים את השירותים שלהם גם בעיר נתניה. וזה אומר שאין סיבה להרחיק נדוד בחיפושים, אתם יכולים למצוא הכול כאן, קרוב, נגיש ומהיר. זה רלוונטי גם לגבי שירותי הנפקת תג נכה ומיצוי זכויות נוספות. אכן, לא פשוטים הם החיים של המוגבל, חוסר היכולת לנוע בחופשיות כאחד האדם, הקשיים שנערמים לפתחו מול פעולות שגרתיות ופשוטות לפעמים אינם עבירים. הנס הוא שבמדינת ישראל רואים את הקושי וחותרים לספק זכויות והטבות כדי לשפר את החיים של הנכה.

שיפור תנאי הנסיעות והתחבורה

היות ונכים מוגבלים בתנועה, הם צריכים תנאים מיוחדים והטבות בנושא זה כדי לאפשר להם להתגבר על המוגבלות שלהם, ולהתנייד ממקום למקום בקלות מקסימלית לפי הנסיבות והקושי האישי. כדי ליהנות מתנאי ניידות טובים יותר חשוב להנפיק תג נכה בנתניה. מדובר על כרטיס קשיח שהגורם שמנפיק אותו הוא משרד התחבורה. הנפקת הכרטיס מתבצעת בהתאם לאישורים וטפסים המעידים על אחוזי הנכות של המבקש.

מהם הזכויות למחזיקי תג נכה בנתניה?

במידה ואתם מחזיקים תג נכה בנתניה אתם יכולים להיות זכאים לתנאים מיוחדים בכל מה שקשור לחניה וכן לגבי נסיעות. ראשית מקנה תג נכה אפשרות להחנות את הרכב בחניות הייעודיות לנכים. כמו כן מקנה תג נכה את האופציה להחנות ללא תשלום בחניות שמוגדרות כחניות בתשלום לכלל כלי הרכב הפרטיים. המשמעות של ההטבה הזו היא חיסכון כספי משמעותי דבר יום ביומו. יש לציין כי חשוב לבדוק בכל מקרה לגופו של עניין את הזכויות ואת הכללים החלים לפי האזור והמיקום המדויק בו אתם חונים או נוסעים.

כיצד מנפיקים תג נכה?

כדי להנפיק תג נכה צריך להגיש מסמכים ולמלא טפסים. אך התהליך עשוי להיות מהיר ופשוט עם רק עושים אותו בעזרת חברה מקצועית. תוכלו לפנות אל חברה פרטית אשר מציעה שירותי הנפקות תג נכה בנתניה. חברה כזו תוכל לקבל את המסמכים שלכם ולהנפיק תג נכה לרכב עבורכם בתהליך מהיר וממוקד מאוד. כך שלא יארך זמן ותחזיקו ברשותכם תג נכה לרכב בנתניה.

כתיבת תגובה