החיים יכולים להיות קלים ונוחים יותר, אף אם אתם מתמודדים עם נכות של עצמכם או של בן משפחה. כי הנכות הזו אמנם מגבילה, אמנם כואבת ומשפיעה על החיים שלכם בכל תחום שהוא. אך מנגד אתם צריכים להיות מודעים לזכויות שלכם. זאת כיוון שאתם יכולים להיות זכאים לקבל זכויות כאלו ואחרות שיקלו מעליכם, יחסכו לכם בהוצאות וינגישו לכם את הצרכים האישיים בצורה פשוטה וזמינה יותר.

תג נכה לרכב, מהי המשמעות של זה?

אחת הזכויות שתינתן לכל נכה בהתאם לזכאות שלו מול תג נכה לרכב. תג נכה הוא למעשה מעין כרטיס קשיח שניתן לנכה, תג נכה לרכב יכול לשמש שני כלי רכב על מנת לאפשר לשני מלווים לשרת את הנכה. כאשר יש לכם תג נכה לרכב אתם פטורים מתשלום עבור חניה לרכב במקרים מסוימים, אתם יכולים להחנות את הרכב בחניית נכה ואף לנסוע במקרים מסוימים בנתיב תחבורה ציבורית, ולקצר את הדרך שלכם תוך דילוג על אזורים עמוסים. אכן, תג נכה לרכב עשוי להביא תועלת משמעותית ולשפר את היום יום שלכם בכל מה שקשור לנסיעות.

איך נקבל את תג הנכה?

אם אתם סובלים מנכות אתם עשויים להיות זכאים לקבל תג נכה. אך התג הזה לא מגיע מעצמנו, גם עבור זה אתם צריכים לעמול. מדובר על תהליך שכולל מספר שלבים של הגשת טפסים ומסמכים נדרשים. אך אם אתם מחפשים כיצד לקצר את התהלים והנכם מעוניינים לקבל את תג הנכה שלכם במהירות האפשרית וללא מאמץ כלל אתם מוזמנים לשקול את האופציה של הנפקת תג נכה ברמת גן באמצעות חברה ייעודית. חברה מקצועית תחום הנפקת תג נכה לרכב תוכל להציע לכם את המענה הרצוי לכם במקצועיות יתרה ועל הצד הטוב ביותר. בשירות מקצועי ומותאם לצורך היא תוביל את התהליך מהשלב הראשון של בדיקת הזכאות לקבלת תג נכה ברמת גן, ועד לשלב הסופי בו אתם מקבלים את התג ויכולים להתחיל להפיק ממנו תועלת. להחנות את הרכב בחניות נכים, להיות פטורים מתשלום בגין חניות בכחול לבן באזורים מסוימים ועוד.

כתיבת תגובה