ההתמודדות עם מחלת הסרטן היא התמודדות לא פשוטה. היא מצריכה לא פעם מאמץ פיזי בהגעה לטיפולים שונים שרובם לא סימפטיים, היא מצריכה התמודדות נפשית לא פשוטה עם החרדות והיא מביאה עימה התמודדות עם כאבים. הבשורות הטובות הן שהרפואה הולכת ומתקדמת עם השנים וכך גם המחקרים בתחום הסרטן כמו גם הטיפולים שיש וסיכויים החלמה שהולכים וגדלים, אבל עדיין, מי שסובל מהמחלה עובר דברים לא פשוטים.

אם אפשר להקל עליו בדרכים שונות אין סיבה לא לעשות את זה. תג נכה חולה סרטן הוא אחד האמצעים להקל על חייו של חולה הסרטן ולהפוך אותם לפשוטים יותר.

איך מסייע התג?

תג נכה חולה סרטן מסייע לו בהתניידות היום יומית. מחלת הסרטן יכולה להביא לנכות או למוגבלות זמנית או קבועה וזה אומר קושי בהליכה או אי אפשרות ללכת וצורך בכיסא גלגלים צמוד. יש בישראל מצוקת חנייה משמעותית כמעט בכל עיר ותג כזה יכול להפוך את ההתניידות לפשוטה יותר. הוא מאפשר לחנות בחניות כחול לבן במקומות בהם הרשות המקומית מאפשרת את זה והוא מאפשר לחנות בחניות נכים, ויש היום חניות כאלו בכל מקום. גם חנייה בחניונים מסודרים בהנחה היא אפשרות וגם חנייה במקומות ציבוריים במקומות מוסדרים לנכים. בסופו של דבר התוצאה אחת – פחות מאמץ ופחות כאב.

לא לוותר על הזכויות

תג נכה חולה סרטן הוא זכות שיש לחולה הסרטן. הוא גם ככה סובל וגם ככה חיי היום יום שלו לא פשוטים, וכל דרך להקל עליו היא דרך לגיטימית. יש לא מעט חולי סרטן שנוסעים כמה פעמים בשבוע לטיפולים כימותרפיים, לפיזיותרפיה ולטיפולים אחרים. עם תו נכה זה יהיה להם קל יותר ואין שום סיבה לא לבקש אותו.

תג נכה חולה סרטן אפשר לבקש לבד ואפשר באמצעות חברה שיש לה ניסיון בתחום והסיכויים שהיא תקבל את התג בשבילכם במהירות יחסית הוא גבוה אבל היא כמובן לא עושה את זה "לשם שמים" אלא בתמורה לתשלום. כל אחד מה שנוח לו ובהתאם ליכולתו הכלכלית אבל בטוח שצריך להוציא את התג הזה.

כתיבת תגובה