החלפת מפרק ירך הוא ניתוח לא פשוט. יש מצבים שונים שמצריכים את ההחלפה כמו דלקת מפרקים ניוונית אשר פוגעת בסחוס שמכסה את קצוות העצמות ואמור לסייע למפרקים לנוע באופן חלק. יש גם נמק של העצם שזה מצב שבו אין מספיק דם שמגיע לחלק הכדורי של מפרק הירך ויש דלקת מפרקים שגרונית שהתוצאה שלה היא שחיקה של הסחוס שיכולה להיות גם עד העצם.

מה שבטוח הוא שלאחר הניתוח יש מגבלה ומגבלה זה אומר כאבים וחוסר יכולת להתנייד כמו שצריך בהליכה. לאחר זמן מה הכאבים אמורים לעבור אבל בינתיים יש צורך להקל עד כמה שניתן על הכאבים. תו נכה הוא אחד האמצעים להקל על החיים.

תו נכה לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך

הצורך בניתוח החלפת מפרק ירך גם הוא כבר מצב מגביל שבו בין השאר תו חנייה יכול להקל על החיים. יש היום מצוקת חנייה בערים רבות בישראל, מצוקת חנייה שגורמת לאנשים לחנות את רכבם רחוק מאוד מהיעד אליו הם צריכים להגיע או שהם משלמים על חנייה בחניון ולא מעט.

מי שמגיע לו תו נכה לא אמור לסבול ככה. הוא אמור לחנות את רכבו קרוב יחסית ליעד או לחנות בחניון מוסדר אבל עם הנחה משמעותית. בסופו של דבר זה יתבטא בפחות מאמץ מצידו, פחות כאבים ופחות סבל.

הוצאת תו חנייה לנכה

אם אתם עומדים לפני ניתוח החלפת מפרק ירך או שאתם רגע אחרי, מגיע לכם תו נכה וכדאי שתוציאו אותו. איך עושים את זה? פונים למשרד התחבורה וממלאים טופס בקשה לתו נכה ומכתב עם פרטי הרכבים שברצונכם לקבל בשבילם את התו. צריך להביא צילום רישיונות רכב וצילום תעודת זהות וספח וכמובן, צילום של הפרוטוקול הרפואי.

אין סיבה שתסבלו סתם. אין סיבה שתחנו את רכבכם רחוק מהיעד שלכם אם אתם יכולים להוציא תו נכה. תעשו את זה וכמה שיותר מהר ויהיה לכם קל יותר בחיים. חשוב לדעת שתו נכה גם נותן הנחה באגרה השנתית של הרכב, הנחה משמעותית שיכולה לסייע לכם כלכלית.

כתיבת תגובה