אם אתם סובלים מבעיה אורטופדית כזו או אחרת, אתם צריכים לדעת שיש היום לא מעט טיפולים ללא מעט מהבעיות, חלקם פותרים אותן ורובם מקילים את התסמינים. אבל אתם צריכים לדעת עוד משהו, אתם צריכים לדעת שיש לכם זכויות, יש לכם הטבות שונות שעשויות להקל את החיים שלכם.

אחת מהבעיות כשסובלים מבעיות אורטופדיות שונות היא הליכה. כל יציאה מהבית הופכת למאמץ גדול וכל תזוזה יכולה להיות כואבת, אבל לפעמים חייבים לצאת, אם זה לסידורים, טיפולים, עבודה או כל דבר אחר ורק המחשבה על זה שלא תהיה חניה מוציאה את החשק. אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות, כדאי שתכירו את האופציה של תג נכה בעיות אורטופדיות.

מהו תג נכה בעיות אורטופדיות?

תג נכה בעיות אורטופדיות כשמו כן הוא, תג נכה שמאפשר לקבל הטבות שונות. הוא רלוונטי לחנייה ורלוונטי לנסיעה וגם להוצאות רכב, וחלק מאותן הטבות היא האפשרות לנסוע על נתיב תחבורה ציבורית ולא לעמוד בפקק, תשלום מופחת באופן משמעותי על רישיון הרכב וכמובן כל מה שנוגע לחנייה שתיכף נפרט.

אבל חשוב קודם לכן להבין שיש סוגים שונים של תגי חנייה ואם אתם סובלים מבעיה אורטופדית אתם צריכים לדעת מה בדיוק אומר התג שלכם ומה מותר לכם ואסור לכם לעשות בגינו.

פתרונות חנייה מתקדמים

אחת הבעיות של מוגבלים וספציפית כאלו שמוגבלים בגלל בעיות אורטופדיות היא כאמור הליכה מרובה. תג נכה בעיות אורטופדיות מאפשר לחנות קודם כל בחניות נכים, וחניות כאלו יש היום יותר ויותר. בנוסף, יש רשויות שמאפשרות לחנות בכחול לבן בלי לשלם על כך ונכים יכולים ליהנות מהחניות הללו.

יש חניונים שנותנים הנחה ויש מקומות ציבוריים בהם יש חניות ספציפיות לנכים. כדאי כאמור לדעת מה מותר ומה אסור עם תג נכה בעיות אורטופדיות ולעשות שימוש בתג.

אל תוותרו על הזכויות שלכם. מי שסובל מבעיות אורטופדיות החיים שלו גם ככה לא פשוטים ואם אפשר להקל אותם במקצת אז למה לא. אל תוותרו על תג נכה בעיות אורטופדיות ותבקשו אותו כמה שיותר מהר.

כתיבת תגובה