העיר רעננה היא עיר עם הרבה צעירים. מה שאומר שככל שאלו גדלים, הם עולים גם כן על הכביש עם מכונית פרטית משלהם. מה שיוצר עומס רב ומצוקת חניה קשה בעיר, במיוחד בשעות הצהריים והערב. אז אין הרבה מה לעשות עם הדבר כי אי אפשר למתוח את העיר ולהרחיב את אזורי החניה. מה שכן, אנשים שיש להם זכאות לחנות באזורים מיועדים לנכים, עשויים להקל במעט הן על עצמם והן על נהגים אחרים על ידי שיתפנו מקומות חניה רבים בגלל שאלו ינצלו את האפשרות שלהם ליהנות מחניית נכים.

העניין הוא שיש הרבה מאוד נהגים שלא מודעים כלל לזכאות הזו שלהם. למרות שיש היום כל כך הרבה כלי רכב עם תווי נכה, עדיין יש הרבה זכאים בגלל כל הסיבות הנכונות שמשום מה לא התפנו להתעסק עם זה.

מי זכאי ליהנות מתו נכה?

אז האמת שלהיות נכה זו לא הנאה גדולה. זה דבר ראשון. אך ההגדרה שמאפשרת לקבל תג נכה היא הגדרה כל כך רחבה עד שלעיתים כלל לא מדובר בנכות אישית או מחלה קשה של הנהג. זה יכול להיות נהג שמסיע באופן קבוע אדם מבוגר או הורה קשיש, זה יכול להיות נהג הסובל מבעיות בריאות שונות שלאו דווקא הופכות אותו לנכה וזה גם יכול להיות אדם שנפגע בפעולות איבה או אפילו ניצול שואה. כי המדינה מתחשבת בכל הקשיים הללו שאנשים עוברים עד שהם בהחלט יכולים ליהנות מהטבות שונות כמו למשל חנית נכים.

איך מקבלים תג נכה?

אז ראשית הנהג שמבקש לקבל תג נכה צריך להוכיח כי יש לו סיבה לכך. הוא אמור לקבל מהביטוח הלאומי הגדרת נכות. אם זה לעצמו בשל מצבו הבריאותי ואם זה לבן משפחה הסובל מנכות. אדם סיעודי זכאי אף הוא ליהנות מתו נכה כך שאדם המסיע את הוריו המזדקנים או שהוא מטפל באדם המוגדר סיעודי, זכאי אף הוא לקבל את תג הנכה.

לא תמיד זה כל כך קל ולעיתים יש קשיים בדרך. אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. אופקים מימוש זכויות כדי שתקבלו את מה שבאמת מגיע לכם.

כתיבת תגובה