בכל שנה עולים עוד ועוד כלי רכב על כבישי ישראל. כל הניסיונות לשכנע אנשים לעבור לתחבורה הציבורית על ידי הקמת מסלולי רכבת חוצי ערים והתוויה של כבישים רבים רק לנת"צ, לא בדיוק צולחים ורבים מאוד הם הנהגים שלא מוכנים לצאת מהבית בלי המכונית שלהם. מה שיוצר כמובן עומס בלתי נסבל על עורקי התחבורה הראשיים במיוחד בשעות המועדות. מצוקת החניה היא פועל יוצא מכל זה כאשר באזורי קניות, בנייני משרדים, בתי חולים, אזורים של אולמות אירועים, קשה ולעיתים אפילו בלתי אפשרית למצוא מקום חניה במרחק סביר.

אין הרבה נהגים שמוכנים להסתכן ולחנות במקומות לא חוקיים ואחר כך לספוג דוחות כבדים. אך עבור אלו שאולי יש להם סיבות טובות לקבל תג נכה, מומלץ מאוד לעבוד עליו. כי בעזרת תו חניה לנכה אפשרויות החניה גדלות משמעותית.

מי זכאי לקבל תג נכה?

אז האמת היא שכולנו רוצים להיות בריאים, אנחנו מתפללים שהילדים שלנו יהיו בריאים וגם הורינו יזכו להזדקן מתוך בריאות וכבוד. אך מה לעשות שדרך העולם היא לא תמיד בדיוק כפי שאנחנו רוצים ומציירים לעצמינו? אנשים רבים סובלים מבעיות בריאות שונות, לעיתים זהו ילד בעל צרכים מיוחדים או ההורים מזדקנים, שנעשים תלותיים. כל התופעות הללו עשויות בהחלט להצדיק את קבלת תו הנכה עבור הרכב אשר בו מסיעים את האנשים הללו שסובלים מבעיות בריאות או נכויות שונות.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם זכאים לקבל תג נכה בגלל אחת מהסיבות הנ"ל, מומלץ שתנצלו את ההטבה הזו שמגיעה לכם ביושר. כי זה מה שבהחלט יקל עליכם את החיים בכל מה שקשור במצוקת החניה.

פנו אל המומחים

אנחנו מציעים לכל מי שרואה את עצמו זכאי ליהנות מתג נכה, לקבל את הייעוץ המקצועי ואת הליווי המלא עד שאכן יוכלו לקבל את תג הנכה.

יש אנשים שכל כך טרודים בבעיה אשר ממנה הם סובלים או מהטיפול בהורה הקשיש ואין להם את הפניות להתעסק עם כל מה שקשור בסידור התג המגיע להם. אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

כתיבת תגובה