מי לא מכיר את הבעיה הקיימת בכל ערי המרכז? אנשים מגיעים אל היעד שלהם אך לא מוצאים מקום הולם להחנות את הרכב. הם נאלצים להתרחק מהיעד לעיתים מרחק של כמה וכמה רחובות מה שמאלץ אותם אחר כך לצעוד רגלית עד למקום אליו הם אמורים להגיע. אז כל עוד מדובר בבחור צעיר ובריא, זה אולי מעצבן קצת אך לא מעבר לזה. 

כאשר מדובר באדם הסובל מנכות מסוימת, מקושי בניידות או ממחלה שמקשה עליו את הצעידה הממושכת, הסיפור הוא שונה. ההליכה בהחלט הופכת להיות קושי מהותי. אז בדיוק בגלל זה יש את תג החניה לנכה. אדם שעונה להגדרה של 'נכה' על פי הקביעה של הביטוח הלאומי זכאי ליהנות מתו חניה לנכה שמאפשר לו לחנות בכל מקומות החניה המיועדים לנכים. ובכל אזור יש מקומות חניה כאלה שעשויים לקצר משמעותית את המרחק בין היעד למקום החניה.

מטפלים בהורה סיעודי? יש מצב שאתם זכאים לקבל תג נכה

לצערנו הרב קורה לא פעם וההורה החזק והתומך הופך להיות נצרך, חלש ותלותי בנו הילדים. הזקנה שעושה בהם שמות הופכת אותם לסיעודיים, מה שמחייב אותנו הצעירים להחליף תפקידים ולהתחיל להחזיר מעט להורים על ההשקעה שלהם בנו כל החיים.

אז אחד מהדברים היא הסעה של ההורה הקשיש לכל מקום אליו הוא צריך להגיע. זה דבר שעשוי לסייע לו מאוד ולפתור חלק גדול מהקשיים. יש מקרים רבים אשר בהם ההורה הקשיש יהיה זכאי לקבל את ההגדרה של נכה בעקבות המצב הסיעודי בו הוא נמצא.

כאן חשוב לברר האם אכן ההורה עונה להגדרה ובעקות כך הבן הנוהג יוכל לקבל תג חניה לנכה עבורו.

מגדלים ילד בעל צרכים מיוחדים? יש סבירות גבוהה שאתם זכאים לתג נכה

גם נהג שמסיע ברכבו ילד נכה או כזה הסובל מבעיות התפתחותיות שונות, עשוי בהחלט להיות זכאי לקבלת תג נכה.

תג נכה, יאפשר לו לחנות במוקמות המסומנים לנכים.

רוצים לבדוק את הזכאות שלכם לקבלת תג נכה? יש לכם כתובת!  אופקים מימוש זכויות כאן בשבילכם!

כתיבת תגובה