מצוקת החניה בתל אביב והסביבה ידועה לכל. היא מקשה מאוד על הציבור הרחב ומקשה שבעתים על ציבור הנכים. אם אתם או קרוב משפחתכם זקוקים לכיסא גלגלים או סובלים מליקוי רפואי שמקשה על ההליכה, יתכן מאוד שתוכלו בקרוב לקבל תג נכה. על המשמעות של תו נכה והקשר שלו עם מצוקת החניה בת"א גרירה ודוחות לרכבי נכים בתל אביב נספר מיד. ואם שמעתם על הבירוקרטיה המתישה והמסובכת בהשגת תג נכה או חידוש תג שהסתיים, אל ייאוש. פניה לחברת אופקים תאפשר לכם טיפול מהיר ונוח. צוות החברה יאפשר לכם את הוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה.

כיצד תג נכה מסייע להתמודדות עם מצוקת החניה שפוגעת בנכים

תושבי העיר שקיבלו את האישור, יכולים לפנות לרשות המקומית. באחריות הרשות המקומית להסדיר חניה ברחוב, במיוחד עבור בעל תג נכה. זאת, כמובן, אם מדובר בתושב העיר ואם אין לו חניה פרטית משלו. אך מה לגבי מי שאינם תושבי העיר אך קיבלו תו נכה? גם עבורם יש הרבה מה לספר. 

רכב שמוצמד לשמשת החלון שלו תג נכה ניתן להעמיד בחנית נכים המסומנת כחוק. אך אם לא קיימת חניית נכים בסביבה, על פי החוק יש פתרון. מותר לרכב נכה עם תג לחנות בכל מקום, לרבות על המדרכה, בתנאי אחד. התנאי הוא שהעמדת הרכב איננה מעמידה בסיכון את העוברים ושבים. כמובן, אין לחסום חניות קיימות או כניסות לבניינים או מוסדות אחרים. אבל, זה מאפשר לנכים להעמיד את רכבם במקום נגיש עבורם, מבלי חשש. לא צריך לחשוש שיגיעו גוררים של העירייה וישימו ידם על הרכב. אסור לתת דוח לרכב נכה שחונה אפילו על המדרכה, כאשר תנאי הסביבה מאפשרים זאת. 

כעת, אם הגעתם למסקנה שתו נכה יקל מאוד על חייכם או על חייו של קרוב משפחה נכה שאתם מסיעים אותו מעת לעת זה הזמן לפעול. לנכה יש אפשרות להגדיר שני רכבים בתור רכב נכה. כעת, פנו לחברת אופקים מימוש זכויות. קבלו תג נכה בלי בירוקרטיה ותוכלו להחנות בלי לקבל דוחות.

כתיבת תגובה