אתגרי החיים היום יומיים של אוכלוסיית הנכים מחייבת אותם למאמץ מיוחד. זה נכון בעבודה, בלימודים, אפילו ביציאה לבילוי במקומות שלא תמיד מונגשים על הצד הטוב ביותר. ועל כך אפשר להוסיף את הקושי והבירוקרטיה בהשגת תו נכה. ואם לא מספיק כל הטרטור, הטופסולוגיה והפקידים שלא מקלים על החיים, לפעמים בסוף הדרך מקבלים תשובה שלילית. על רקע הקשיים והבירוקרטיה שעימה מתמודדים כל אלה שמבקשים תו נכה, חברת אופקים מסייעת להגיש בקשות ולטפל בתהליך ללא בירוקרטיה. צוות החברה מסביר מה חשוב לדעת על ערעור על תו נכה.

חשוב לדעת לגבי הגשת ערעור

אם דחו את הבקשה שלכם לקבל תג נכה, זכותכם להגיש ערעור. על פי הכללים, חשוב להגיש את הערעור בתוך פרק זמן לא ארוך במיוחד מרגע שהובאה לידיעתכם הדחיה וסיבת הדחיה. עד חודשיים או שלושה חודשים, זהו זמן הגיוני שבו אפשר להיערך להגשת ערעור. אגב, גם בכך חברת אופקים ערוכה לסייע, כך שלא תתמודדו שוב עם הבירוקרטיה המתישה. עיכוב מיותר לא רק מאריך את הקושי אלא גם עלול לעכב שבעתיים את הטיפול. 

עוד חשוב לציין כי במידה וגם הערעור לא התקבל, הנטייה הטבעית היא להרים ידיים. אך כפי שמלמד העיסוק היום יומי נגד הבירוקרטיה, אפשר להתמודד ולא לוותר. לאחר כשנה, אפשר בהחלט להגיש ערעור נוסף. כמובן שאם במקרה מצבו של הנכה או החולה הוחמר, אם יש פרטים חדשים אודות המגבלה הבריאותית או הפגיעה בניידות, חשוב ליידע על כך. כל פיסת מידע שיכולה לעזור לשנות את ההחלטה, עשויה לאפשר גם לכם לקבת את תג הנכה. 

התג, יש לציין, עשוי להיות מאושר לזמן מוגבל או לצמיתות. הוא מאפשר חניה חינם, חניה בחניית נכים ואף קבלת פטור מאגרת רישוי. בהחלט מובן אם כל העיסוק הזה מעורר בכם תחושות לא פשוטות ותסכול. אם כן, זיכרו – לרשותכם אנשי הצוות של חברת אופקים. מטפלים עבורכם בכל מה שקשור עם תו נכה, כדי שאתם לא תצטרכו להתמודד עם הבירוקרטיה ולהתיש את עצמכם. זוהי הדרך הקלה והנוחה שלכם.

כתיבת תגובה