על פי החוק, נכים יכולים להעמיד את רכבם בחניות נכים בכפוף לכמה דברים. ראשית, צריך להיות להם תג חניה אישי לנכה. שנית, התג הזה צריך להיות בתוקף בזמן שבו הרכב חונה בחניית נכים. שלישית, מספר הרישוי של הרכב שחונה בחניית נכים צריך להיות מוגדר בתו הנכה. כדאי לציין כי שלא כמו בעבר, על התג לא רשום מספר רישוי. אך את המספר המתאים ניתן לאתר באתר האינטרנט של משרד הרישוי (דרך משרד התחבורה). 

לפני שנספר לכם עוד כמה דברים חשובים אודות תו חניה אישי לנכה, כדאי לייחד כמה שורות על בירוקרטיה. אם זו הפעם הראשונה שאתם קוראים משהו בעניין זה, דעו כי יש צורך בלא מעט טפסים, אישורים, התרוצצויות וזמן. אם אתם שייכים לאלה שלא אוהבים בירוקרטיה ועצבים וגם אין לכם זמן או רצון להתרוצץ, יש מי שיטפל בהשגת התג עבורכם. במקום להתמודד עם הבירוקרטיה בהוצאת תג נכה אופקים מימוש זכויות מסייעים לכם. הוצאת התג עבור נכה, מהר וללא הבירוקרטיה המוכרת.

הכירו את המשמעות של תו נכה

כידוע, תו נכה מאפשר להעמיד את הרכב בכל חנית נכים המסומנת בדרך כלל על הכביש או בשלט סמוך (לרוב, גם וגם). אך תג הנכה מאפשר גם יותר מזה. למרות שזהו תג אישי, אפשר להוסיף לו שתי מכוניות ולא אחת. בהגשת הבקשה מותר להגדיר רכב נוסף, לרוב של בן משפחה. אם הנכה נמצא ברכב זה, אפשר להעמיד אותו בחניית נכים כאשר תג הנכה מוצמד לשמשה. 

עוד חשוב לגבי התג, אפשר לקבל חנית נכים ליד הבית, למי שאין בביתו חניה פרטית. כמו כן, מותר להחנות את הרכב בחניונים ללא תשלום. זאת, אם אין חלופה אחרת עבור הרכב הנכה. כמו כן, בעלי תג כאמור זכאים לקבל פטור מאגרת רישוי ובמקרה הצורך, מותר להעמיד את הרכב על המדרכה. אם אין חנית נכים ואם לא מפריעים או מסכנים את התנועה. 

בקיצור, דרוש לכם תו נכה? כבר לא צריך לעבור את הדרך הארוכה והמתישה. פנו לחברת אופקים מימוש זכויות. התג שלכם – בלי בירוקרטיה.

כתיבת תגובה