אוכלוסיית הנכים בישראל, אלה שסובלים מקשיי ניידות או מחלות שונות, יכולים לבקש לקבל תג נכה. כידוע, תג זה מאפשר לנכים להעמיד את רכבם בחניה במקומות המקלים מאוד על הנגישות. ישנה אפשרות לחנות חינם אין כסף, אך יש גם דבר נוסף. מי שביקש וקיבל תו נכה יכול לחסוך כסף בגין תשלום אגרה. כל זאת בזכות זכאות לפטור מאגרת רישוי רכב או קבלת החזר לבעלי תג נכה. לפני שנבין בדיוק במה הדברים אמורים, כדאי לציין כמה דברים אודות קבלת תו נכה.

על מנת לקבל תו נכה נבדקים קריטריונים שונים. לצד נכות, שימוש בכיסא גלגלים או קביים, גם מחלות שונות עומדות בתנאי החוק. כלומר, גם חולי סוכרת למשל או חולי לב וכן חולי ריאות ואחרים יכולים לבקש תג נכה. הבעיה היא שעם כל האישורים והמסמכים שצריך להגיש ועם הטרטור והבירוקרטיה, רבים מתייאשים. לשם כך, על מנת להתמודד עם הבעיה, ניתן לפנות לחברת אופקים. בחברה מסייעים בהוצאת התג כך שגם אתם תוכלו להשתמש בחניית הנכים וגם לקבל פטור מאגרת הרישוי.

פטור לבעלי תו נכה בתוקף

בעלי תו נכה לצמיתות או בעלי תג נכה זמני, בשל נכות זמנית (תג המוגבל בזמן) זכאים לקבל פטור מאגרת הרישוי. גובה הפטור במונחי כסף תלוי, כמובן, בגובה האגרה. גובה האגרה נקבע על פי סוג הרכב אך בכל אופן, מדובר בסכום כספי של מאות שקלים וגם הרבה יותר בכל שנה. כל עוד יש תו נכה בתוקף, ניתן פטור מהאגרה. יש לציין שמי שכבר הוציא את התו אך שילם לפני כן את אגרת הרישוי יוכל לקבל החזר. כמו בקבלת תו נכה, לקבלת החזר יש עוד זמן טיפול ועוד בירוקרטיה. מעצבן, זה נכון, אבל זה המצב. 

רוצים גם אתם לקבל סוף כל סוף את תג הנכה המגיע לכם, המתקשר עם זכויות החניה ופטור מאגרה? זה הזמן להיעזר בחברת אופקים מימוש זכויות. כך אפשר לקבל תו נכה בלי בלבול מוח. באופן מהיר וללא ביורוקרטיה.

כתיבת תגובה