איש אינו רווה נחת מביקור תקופתי אצל רופא משפחה או רופא מקצועי. גם לא הגעה למכון פיזיותרפיה או כל מרכז רפואי באשר הוא. במיוחד אנשים הסובלים ממגבלה רפואית קבועה, מחלה קשה או נכות, מתקשים שבעתיים. הם מתקשים עוד יותר להגיע לבתי חולים או מרפאות, במיוחד כשהדבר דרוש בתכיפות די רבה. זה המקום לצין כי לא מעט אנשים שעומדים בקריטריונים טרם הגישו בקשה לקבלת תג נכה. בשורות הבאות נספר מה חשוב שתדעו אודות חניה לבעלי תג נכה בבתי חולים ומרפאות.

לפני הכל, נזכיר כל דווקא לאור ריבוי הפונים, ישנה בירוקרטיה ולא מעט סחבת בהפקת תו נכה. הפקת תו או חידושו מחייבים הגשת הררי מסמכים, אישורים. ולפעמים אישור כזה לא מוכר ודרוש דווקא אישור אחר. אם אתם נרתעים מסחבת ובירוקרטיה, דעו את הדבר הבא. בחברת אופקים מימוש זכויות סייעו עד כה למספר רחב של נכים. גם אתם יכולים לקבל תו נכה, יותר מהר ובעיקר, בלי בירוקרטיה!

חניית נכים זמינה עבורכם

מרגע שקיבלם את הבשורה, כי מגיע לכם תג נכה, אתם יכולים לנשום לרווחה. בבתי חולים ובמרפאות תוכלו מאתה והלאה להעמיד את הרכב בחניות הנכים מסומנות. אגב, אם אתם מגיעים לסביבת המרפאה ואפילו חניית הנכים תפוסה, יש לכם דרך להסתדר טוב יותר. מותר להעמיד את הרכב בכל מקום פנוי, אפילו במדרכה, אם אין בכך הפרעה או סיכון של התנועה. 

ויש עוד חידוש שחשוב לדעת. במוסדות ציבור, לרבות בתי חולים ומרפאות, יש לעיתים חניונים בתשלום. החוק החדש קובע במפורש כי כאשר כניסה למוסד ציבורי, כלומר כזה המשרת את הציבור נעשית דרך חניון בתשלום, הנכה שמגיע עם רכב ותג נכה יהיה פטור מתשלום. רק דבר אחד חשוב לזכור – חשוב להגיע עם התג ולהציג אותו במקום הנכון. צמוד לשמשת הרכב.

אז ככה, בזכות התג, חייהם של מוגבלים בתנועה ונכים הרבה יותר נוחים, גם במרפאות ובתי חולים. פנו לחברת אופקים מימוש זכויות. התג שלכם יגיע מהר יותר, נוח יותר. תנו לאחרים להתמודד עם הבירוקרטיה, בשבילכם.

כתיבת תגובה