אין ספק שמצוקת החניה קיימת וקשה שלא לראות ולהרגיש אותה. בייחוד כל בנאדם שיש לו רכב. רמת גם היא עיר מרכזית כמעט כמו תל אביב, וגם בה מורגשת מצוקת החניה הולכת וגוברת כמעט בכל עיר בארץ. אנחנו יכולים להרגיש את זה בכבישים אפילו, משנה לשנה יש יותר מכוניות, יותר פקקים ויותר תלונות על מצוקת החניות בעירים המרכזיות. רמת גן אחת מהן.

נהגים רבים מתלוננים אין סוף כאשר מנסים לחפש חניה ברמת גן, המצוקה מאוד מורגשת – אז מה עושים? זאת כבר שאלה שכנראה לא נדע לענות עליה לעולם. מצוקות החניה לא ייעלמו ככל הנראה, אלא רק יגדלו עם השנים אלא אם יהיו פתרונות שאנחנו עדיין לא מכירים. איך זה קשור לתג נכה, והאם יש העדפות לבעלי תגי נכה בכלל? אז כן, לרכבים בעלי תגי נכה יש יותר אופציות, לצערנו אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה להיות נכה, רובנו מעדיפים להיות בריאים, להישאר בריאים ומקסימום להתעצבן תוך כדי חיפוש החניה ברמת גן.

אז מה צריך לדעת בנוגע למצוקה?

יש לא מעט בעלי זכויות שכלל אינם ממשים אותם. תגי נכה יכולים למתן עבורכם את מצוקת החניה ברמת גן, בכך שאולי תגלו שאתם זכאים. ולא אנחנו לא אומרים לסכן את בריאותם בכוונה, חלילה וחס. כן יש לדעת שגם אם אתם בעלי תג נכה אין זה אומר שתאם עושים ככל העולה על ראשכם, גם לרכבים בעלי תגי נכה יש חוקים, אסור לסכן מעברים חופשיים של הולכי רגל, חייב להשאיר מרחב, וכמובן לא להפריע לתנועה על הכביש, אז לא הכול דבש.  

יש לא מעט מצבים בהם יכולים בני אדם לקבל תג נכה, המקרים הידועים אלו כמובן פגיעה בניידות, אדם שנע על כיסא גלגלים, אך גם נכי צה״ל, מחלות כרוניות למיניהם ועוד… את כל אלו אפשר לגלות דרך משרד הבריאות, ולא רק, אלא בכל אתר שיכול להגיד לכם מה הם הזכויות שלכם. בשביל זה מומלץ לפנות למומחים שידעו להבין את מצוקת החניה שלכם.

כתיבת תגובה