כולנו מכירים בדרך כזו או אחרת את מצוקת החניה בתל אביב, העיר הכי מרכזית שיש. העיר שיש בה כל כך הרבה תושבים ומבקרים עד כי אי אפשר למצוא אפילו מקום בחניון, שגם ככה ייקח לא מעט כסף על שעת חניה. בשנים האחרונות מצוקת החניה הפכה ליותר קשוחה, ככל שמספר התושבים עולה, כך גם עולה כמות הרכבים על הכביש, ובמרדף אחר חניה נורמלית. ועוד לא שוחחנו על ארגונים, חברות, עסקים קטנים או בינוניים שקיימים וגם דורשים חניה, בעיקר בגלל שלא כולם מתגוררים בעיר, אלא מגיעים ממקומות אחרים, כך שכבר מההתחלה כבר קולטים שחניה לא תהיה. 

אז מה עושים? בדרך כלל אם מגיעים למקום מסוים, לפגישה, או רופאים, או דבר כזה או אחר מבררים קודם אם יש הסדרי חניה מסודרים כדי שנדע מראש האם תהיה לנו חניה, או שמה, נצטרך לשוטט שעות בשביל למצוא חניה, או לחילופין לקחת רכב או תחבורה אחרת, או כלל לא להגיע כדי לא להיכנס מלכתחילה לאזור הזה, שסביר להניח שיעורר בנו עצבים.

ואם אתם מתמודדים עם בעיות רפואיות, נכות מסוימת, מוגבלות כזו או אחרת שמקשה עליכם ללכת מרחקים ארוכים, מקשה עליכם להגיע למקום שבו אתם צריכים להיות, זה הזמן לפנות אלינו. אולי מגיע לכם תו נכה! יש לא מעט אנשים מוגבלים רפואית, שכלל אינם מודעים לזכאות שלהם לתו נכה. רצוי ואפילו מומלץ, במיוחד במצוקת החניה, לבדוק במידי האם גם אתם זכאים לתו נכה. תו נכה זו זכות שאפשר להשיג אותה במידה ואתם זקוקים לו, על פי המסמכים הרפואיים שלכם, כמובן שכדי לדעת אם זה נכון לכם, אנחנו ממליצים לשוחח אינו כדי שנוכל לזרז את התהליך ולהחזיר לכם תשובה מהירה, ואז מצוקת החניה לא תדאיג אתכם יותר. 

אנחנו, בחברת ״אופקים מימוש זכויות״ מומחים בתחום, מכירים אותו, מקצוענים, ודוגלים בשקיפות וכנות. השירות שלנו מוענק למי שזקוק לו ורוצה לדעת האם גם לו מגיע תו נכה. אל תהססו, הגיע הזן שתפסיקו לחפש חניה, פנו אלינו לייעוץ. 

כתיבת תגובה