בדרך כלל ששומעים נכה מה שעולה ישר לראש שלנו זה אדם על כיסא גלגלים שלא יכול לזוז כלל, שאין לו שום אופציה לקום, לעשות דברים, לזוז ועוד… אך זה לא באמת כך. זה לא רק כיסא גלגלים, יש עוד שטח ענקי שכמעט אף אינו רואה בין המילה נכה לבין המילה כיסא גלגלים. יש אין סוף של סוגי נכות, ולא כולם כוללים כיסאות גלגלים. ישנם נכים שנעזרים במקל, וכן עדיין נחשבים לנכים, כי יש מרחקים שהם אינם יכולים ללכת, בטח שלא מרחקים ארוכים. בדרך כלל לאדם הנעזר במקל יש בעיות ברגליים שמונעות ממנו ללכת ללא עזרה, הדבר יכול להצביע על כל כך הרבה אפשרויות, לדוגמה חוסר שיווי משקל ובלי המקל האדם עלול ליפול, שברים שלא התאחו, ניתוחים שעבר בעבר, ועוד…

אף אחד אינו הולך עם מקל רק לשם השעשוע, אלה כי אכן יש לו בעיה כזאת או אחרת, ולכן הנכות שלו מעניקה לו זכויות שאפשר ורצוי לממש. תו נכה לנעזר במקל, כי זה לא חלום, זה אפשרי וקרוב מתמיד. ההתעסקות מסביב לכך, כל המסמכים, הריצות, ההוכחות, הבירוקרטיה האדירה הזאת גורמת לכך שאנשים נוטים לוותר מראש, אבל אין צורך בזה עוד, כי יש אנשים שיכולים, יודעים ומתאימים לעשות את העבודה במקומכם.

מגיע לכם לנצל את מלוא הזכויות שמגיעות לכם, זה שאתם נעזרים במקל אינו אומר שלא מגיע לכם. הגיע הזמן לעשות צעד נוסף קדימה ולפנות אלינו – ״אופקים מימוש זכויות״, כי אנחנו מאמינים שמגיע לכם לממש את הזכויות שלכם אל תוותרו עליהם. אנחנו מומחים בהבנת העולם שמאחורי הבירוקרטיה, אנחנו יודעים לזהות את הצרכים שלכם ולגרום לכך שתממשו את הזכויות שלכם. אתם רק צריכים להשאיר לנו את העבודה הקשה, וליהנות מתו נכה במהירות.

אנחנו דוגלים במתן שירות לכל מי שזקוק לכך, ולכן אם אתם עומדים מול דילמה כזאת או אחרת או מסתבכים בניסיון להשיג תו נכה, דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם כדי להסביר, להקשיב, למצוא פתרונות, לגשר, להתעסק, לרוץ ולהגשים. 

כתיבת תגובה