מצוקת חניה? לא רק בתל אביב, גם הרצליה נרשמה לאחרונה כאחת שיש לה מצוקות חניה. מצוקה זו משפיעה על אורח החיים של כול התושבים והמבקרים. מצוקת החניה בכלל בארץ הפכה לנושא מאוד חם וכל פעם מנסים למצוא פתרונות למצוקה הזאת, אך נכון להיום זה לא כל כך עובד. הרצליה היא עיר שיש בה לא מעט עסקים, ארגונים והיא נחשבת לעיר עם תיירות, ורמת חיים גבוהה, ועדיין יש מצוקת חניה ברחובות וכשמגיעים לפגישות למיניהם צריך לברר מראש האם יש מקום חניה מסודר, או שמה צריך לצאת שעות מראש כדי לחפש חניה, או להחנות בחניון ולשלם לא מעט כסף. 

גם ככה הקושי בחיפוש אחר חניה מקשה עלינו ולוקח לנו המון זמן יקר, אך מה קורה אם מתמודדים עם נכות מסוימת? או בעיות רפואיות שמונעות מאיתנו ללכת הרבה? וכן, זאת לא הפתעה שכמעט ואי אפשר למצוא חניה קרובה למקום שבו אתם צריכים להיום. אם אתם מתמודדים בדרך כזו או אחרת עם בעיה רפואית, מצוקת החניה בהרצליה מקשה עליכם לעשות פעולות יום יומיות, פעולות בסיסיות, אולי אתם צריכים לבדוק האם אתם זכאים לתו נכה. 

תו נכה יכול לעזור לכם מידה ואתם בעלי נכות מסוימת, או חולים במחלה שמוכרת לוועדות ועליה ניתן לקבל תו נכה, ולא חסרות מחלות כאלה. אם אתם לא יודעים שאתם זכאים, זה הזמן לפנות אלינו כדי לברר, בדיוק בשביל אנחנו, חברת ״אופקים מימוש זכויות״ קיימת, בעלי שנים של ניסיון ומומחים בבדיקות שכאלו, על מנת שתוכלו לממש את הזכויות שלכם ולקבל את מה שמגיע לכם. 

אנחנו, בחברת ״אופקים מימוש זכויות״ חיים ונושמים את העולם הזה, אנחנו מאמינים בלתת לאדם את מה שמגיע לו ואנחנו נדאג לכל הבירוקרטיה שיש מסביב. אנחנו צוות של מקצוענים, ודוגלים בשקיפות וכנות מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון שנהיה בקשר. אין ספק שמצוקת החניה בהרצליה לא צריכה להפריע לכם, אם יש לכם זכויות לתו נכה. הגיע הזמן לבדוק את זה, פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ. 

כתיבת תגובה