כאשר אדם מוגבל מבחינה כזו או אחרת יש לו לא מעט זכויות שהוא יכול לממש אותם, להשתמש בהם, ובעצם לנסות לעשות פעולות יום יומיות דרכם, כי לזכויות האלה יש משקל ובסיס והן אמורות להקל על אדם בעל מוגבלות או נכות. אחד מן היתרונות זה חניה, שכן יש אופציות לחנית נחים אשק קרובים לבתי עסק שונים כדי שיהיה יותר נגיד וקל להגיע, ולמרות זאת יש מצוקות לא קלות בחניות, וגם אלו, הפנויים, מתחילים להיעלם והדבר הופל לקשה בכל אופן.

לפי ההנחיות שקבעו במשרד הבריאות, בבית חולים ציבוריים תינתן גיסה לחניונים לרכבים בעלי תו נחה ללא תשלום ובכך לתרום עוד חניות שיהיו נגישות לבעלי המוגבלות, ויאפשרו נוחות מסוימת עבורם, כדי שיוכלו להגיע לבדיקות בזמן, ללא הליכה רבה ומיותרת. כשמגיע רכב בעל תו נחה לחניון של בית החולים השער נפתחת אוטומט, מזהה את מספר הרכב. 

לכן יש חשיבות למספר הרכב שעליו רשום תו הנכה, מה שאומר שאם במקרה החלפת רכב, או שאתם מחליטים להגיע עם רכב אחר, אנא בדקו זאת וחשבו טוב טוב. במידה והחלפת רכב עליכם לסדר זאת כדי שהרכב החדש יהיה רשום על תו הנכה, כדי לצמצם לכם בעיות בכניסה לבתי חולים. 

אל תהיו שאננים ותפספסו את הזכויות שמגיעות לכם, אם יש צורך לחדש תו נכה, להחליף, לדאוג לסדר את מספר הרכב, תעשו זאת כדי שלא תגיעו למצב שבסוף תנסו לחפש חניה כי השער לא נפתח אוטומט. הזמן היקר שלכם יתבזבז ועוד תאלצו לאחר, זה לא כדאי.

במידה ואתם צריכים עזרה, הבנת בבירוקרטיה שמאחורי זה, חידושים של תו נכה, ועוד…אל תהססו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ. אנחנו, ב- ״אופקים – מימוש זכויות״ מאמינים שצריך לנצח את מלוא הזכויות שמגיעות לכם, לכן אנחנו מציעים את השירותים שלנו, בלב שלם, שקיפות וכנות, כדי שיחד נוכל להגיע לתוצאה הרצויה. אנו מומחים בכל הקשור לתו נכה, ועוד… אנחנו כאן בשביל לזהות את הצורך שלכם ולתת מענה נכון ואמין, מחכים לשמוע ממכם.  

כתיבת תגובה