אדם שעובר ניתוח ברך הוא לרוב מי שכבר סובל זמן רב מבעיות בברך. ברוב המקרים זה קורה בקרב אנשים בגיל מבוגר שסובלים משחיקת סחוס בברכיים מה שעשוי להוביל לכך שלא יהיה מנוס מהחלפת הברך. יש מצבים אשר בהם זה קורה בעקבות פציעות ספורט מה שגם כן עשוי להותיר את הספורטאי עם בעיה קשה בברכיים שאין לה באמת פתרון מלבד החלפת הברכיים.

בעבר היה פרסום שכיכב כתשדיר רדיו שטען בתוקף – כי לגוף אין חלקי חילוף. היה זה פרסום עבור חברה מסוימת ששיווקה ועדיין משווקת ככל הנראה מוצר המיועד לטיפול בסחוס שנשחק. אז נכון שאין לנו דרך לשחזר חלקים בגוף שנשחקו ויצאו מכלל שימוש. אך יש בהחלט דרכים לשפר את התפקוד בעזרת חלקים שמדמים את המקור. ברור שזה אף פעם לא יהיה אותו הדבר וזו הסיבה שאדם שעבר ניתוח כזה להחלפת הברך יוותר עם איזושהי נכות.

ניתוח ברך – הזכויות

אז אמרנו שניתוח ברך מותיר איזושהי נכות ברמה כזו או אחרת. אך חשוב לדעת כי אדם נכה יכול גם ליהנות מהטבות שונות שאלו יקלו עליו את ההתמודדות עם הנכות שנכפתה עליו. לא תמיד אנשים יודעים שאכן מגיעה להם הטבה כלשהי כי אין באמת מי שמיידע אותם בכך. לעיתים הם נאלצים לעזוב מקום עבודה בגלל הנכות שלהם שאינה מתאימה יותר לאופי העבודה, הם נאלצים להיעזר בשירותי מוניות כדי להתנייד ולהגיע לכל מקום והם למעשה עשויים למצוא את עצמם עם הרבה יותר הוצאות והרבה פחות הכנסות.

אז כאן אנחנו רוצים ליידע אתכם כי אם גם אתם או אי מי מיקיריכם עבר ניתוח כזה, הרי שיש לאל ידינו לסייע לכם, להדריך אתכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך על מנת שתוכלו לקבל את הזכויות המגיעות לכם ואת ההטבות אשר מהם תוכלו ליהנות.

תג נכה לרכב – הכרחי עבור כל נכה

אחד הדברים החשובים ביותר זהו תג נכה לרכב. הנכה עשוי להפיק ממנו הרבה מאוד תועלת מה שיחסוך לו שימוש במוניות. כי ברכבו הפרטי או עם הנהג שייקח אותו הוא יוכל לחנות הכי קרוב לכל מקום.

כתיבת תגובה